וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: דניס והדר עושים שידור חוזר לחתונה שלהם

עודכן לאחרונה: 30.4.2021 / 12:00

בזמן שלאון שניידרובסקי מתלבט האם להיכנס לבית "האח הגדול" או לא, איתי לוי משתף פעולה עם הגרושה של המנהל שלו לשעבר - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הדר ברייר ודניס רוסקוב, שנה אחרי "חתונה ממבט ראשון"/ניר פקין

את הרשימה פותחת קורין גדעון שאחרי שלוהקה להיות הפרזנטורית חברת הלנז'רי "טריומף" והצטלמה בתחתונים וחזייה, היא קיבלה הודעה משמחת כי ההנהלה העולמית של החברה ראתה את התמונות והתלהבה - כך שהחליטו להפוך את הפרזנטורית המקומית לבינלאומית ולפרסם את התמונות שלה בשלטי חוצות ברחבי העולם.

קורין גדעון לטריומף. שי ארבל כהן,
בינלאומית. קורין/שי ארבל כהן

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת עוד כוכבת שבקרוב תהפוך לסופר סטאר ברחבי העולם אבל לא שוכחת לטפח גם את הקריירה המקומית - אז תגידו מברוק לנועה קירל, שאם הכלי ילך כשורה, היא תככב בקרוב בסרט ישראלי חדש בשם "לאהוב את צ'רלי" של היוצר שי כנות שביים את קירל גם בסדרה על חייה "כפולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נועה קירל. גילי כהן,
תככב בסרט ישראלי. נועה/גילי כהן

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עונת האולסטארז של "האח הגדול" שמעסיקה את התעשייה בשאלה מי מכוכבי העבר יחזור לבית ומי לא? אז אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם על המגעים עם אביבית בר זוהר, היא גם שמחה לדווח לכם על ההצעה שקיבל אחד הדיירים הראשונים שדרכו בבית - לאון שניידרובסקי, שמנהל משא ומתן עם ההפקה.

לאון שניידרובסקי. ניר פקין
יחזור לבית? לאון/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיעים צמד החמד - אילנית לוי ואיתי לוי - שאמנם אין ביניהם קשר משפחתי אבל שניהם מכירים טוב מאוד את אייל גולן, שבטח לא ישמח לשמוע שהגרושה שלו ובן טיפוחיו לשעבר משתפים פעולה בקמפיין חדש במסגרתו יקליט איתי שיר חדש שישמש כפרסומת ואף יצלם ביחד עם אילנית קליפ עם אמנים נוספים.

איתי לוי, אילנית לוי. אור גפן, ניר פקין, מערכת וואלה! NEWS
אייל גולן? איתי ואילנית/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן, ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא, התמונות שהסעירו את כולכם, זאת לאחר שהזוג המתוק מ"חתונה ממבט ראשון" - הדר ברייר ודניס רוסקוב - חזרו לאולם האירועים בו התחתנו כשהם לבושים בבגדי חתן, אבל אל דאגה, הכל בעצם במסגרת קמפיין לשמלות כלה אליו הצטלמה ברייר.

וואלה! סלבס חזרה לאולם בו התחתנה, הוא כבר הפך לאתר היסטורי.

דניס רוסקוב, הדר ברייר מצטלמים ל"ברטה". Hippie films,
חמודים. דניס והדר/Hippie films

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully