וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השולפות: כוכבות שלא חיכו לטבעת - והציעו נישואים בעצמן

עודכן לאחרונה: 1.5.2021 / 0:44

עונת החתונות של קיץ 2021 בפתח אבל כמה מכן (כן, אלה שקוראות את הכתבה), עדיין ממתינות להצעה מרגשת עם טבעת מבחיר ליבכן? כדאי שתבחנו איך כמה מהנשים המוכרות בעולם, כמו בריטני ספירס או השופטת ג'ודי (!), הציעו לפרטנר נישואים בעצמן. וואלה! סלבס שיוויון

נשים מפורסמות שהציעו נישואים לבן הזוג אילוסטרציה. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
מי הציע למי? הנשים המפורסמות שהציעו לבן הזוג נישואים/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

נשים יפות, תמיד חלמתן על הנסיך שמגיע רכוב על סוס לבן - שולף אתכן מחיי הרווקות אל עבר אופק שכל כולו אושר ועושר? אז זהו, שאולי כדאי שתשכחו מסרט הדיסני שעליו גדלתן, כיוון שהחיים הם הרבה יותר מהבחור שיציל אתכן. בחורים? הם לא היחידים שיכולים לקחת יוזמה ולהחליט לקחת את הקשר הרומנטי שלהם לשלב הבא, הא, כך שאולי כדאי שגם הבנות ישלפו את הטבעת ויבקשו את ידו של בחיר לבן!

לכאורה, אין פסול בכך שנשים מציעות לגברים להיות שלהן, כלומר שואלות אם יתחתן איתן לנצח נצחים - אבל בפועל... זה עדיין חריג ולא כל כך מקובל. עם זאת, רגע לפני שעונת החתונות של קיץ 2021 מגיעה לשיא לוהט, אולי כדאי להבין שכולנו נמצאים בעידן שבו נשים לא צריכות לחכות להצעה מיושנת שבה בן (או בת) הזוג כורע על הברך.

רכלו על המפורסמות שהציעו נישואים גם באינסטגרם

כך שוואלה! סלבס שמחה לעשות תיקון ולהציג בפניכם כמה נשים מאוד מרחבי העולם שלקחו את מצב מערכת היחסים שלהן לידיים, החזיקו ידיים ובסופו של דבר שמו טבעת על אצבע, אחרי ששאלו בעצמן את השאלה הגורלית - התנשא לי, אהוב? מבריטני ספירס, דרך אליאנה תדהר ועד לאליזבת טיילור, אלה הם הסיפורים המרגשים עם המון גירל פאוור.

seperator

בריטני ספירס פשוט הלכה על זה

בריטני ספירס, קווין פדרליין. GettyImages
"בא לך?". בריטני ספירס עם קווין פדרליין/GettyImages

בריטני ספירס, אחת הפופסטארז הכי גדולות בעולם לא הייתה כזאת תמימה אף פעם - כיוון שהיא זאת שרצתה להפוך את קווין פדרליין לבעלה השני באופן רשמי, אחרי כמה חודשי בילויים. זה קרה במהלך טיסה של השניים ב-2004, מאירלנד לניו יורק. "פתאום אמרתי, 'אולי אני רוצה רוצה להתחתן?' ואז פשוט ניגשתי אליו והצעתי שנעשה את זה", שחזרה. בהתחלה הוא סירב, להפתעתה של ספירס, בגלל שהוא רצה להיות זה ששולף את טבעת האירוסים, אבל כמה דקות אחר כך פדרליין הציע לה להתחתן בעצמו כי ידע לדבריו "שהיא האחת". הנישואים האלה החזיקו בסך הכל שלוש שנים, כולל שני ילדים משותפים שנולדו עד שנפרדו.

המירוץ לטבעת של פינק

פינק. GettyImages
רצינית. פינק עם בעלה, קארי הארט/GettyImages

לזמרת פינק נמאס לנהל מערכת יחסים עם נהג מרוצי המוטוקורס קארי הארט, מבלי לקחת אותם לשלב הבא - כך שהציעה לו להיות בעלה בגמר תחרות ה-Pro 250. כשנכנס לסיבוב השלישי של המרוץ, הוורודה עם הפה הגדול שהגיעה לעודד אותו מהיציע, הרימה שלט ענק שעליו נכתב: "תתחתן איתי?" ואחריו עוד אחד שציין "אני רצינית!". הנהג המקצועי אולי לא עצר במהלך התחרות, אבל חצי שנה אחר כך כבר לבשו בגדי חתן-כלה.

ג'ניפר האדסון הגיבה מאוחר

ג'ניפר הדסון בטקס האוסקר, 2011. Jason Merritt, GettyImages
השהתה את התשובה. ג'ניפר האדסון/GettyImages, Jason Merritt

זוכת האוסקר ג'ניפר האדסון ("סקס והעיר הגדולה 2", "נערות החלומות") קיבלה הצעה עם טבעת ממתאבק ה-WWE דיוויד אוטונגה ביום הולדתה בשנת 2009, אבל השיבה לו עליה רק חמישה חודשים אחר כך, כשהוא חגג בעצמו את יום ההולדת, כאשר הציעה לו להינשא לה בחזרה. כן, הוא אמר "איי דו".

השופטת ג'ודי לא חובבת משחקים

השופטת ג'ודי. פייסבוק, אתר רשמי
הניפו את הדגל. השופטת ג'ודי/אתר רשמי, פייסבוק

ג'ודי שיינדלין, או כפי שאתם מכירים אותה מתכנית בית השפט הותיקה שלה - "השופטת ג'ודי" - נישאה לבעלה ג'רי בשנת 1991, בפעם השנייה, אחרי שנפרדו למשך שנה לפניכן (אחרי 13 שנות נישואים). "שאלתי אותו 'לאן מערכת היחסים הזו הולכת?' והוא ניסה להתחמק וענה לי 'למה אנחנו צריכים להתחתן שוב?', או משהו", נזכרה בראיון לא כזה רומנטי, "בסוף הוא התרצה הודעתי לו שהוא צריך לבחור תאריך. הוא בחר ב'יום הדגל', שמצוין בכל חודש יוני". היא תמיד הייתה פרקטית.

קריסטן בל המתינה עד שכולם יוכלו

קריסטן בל בכנס קומיק קון, סן דייגו, 2016. GettyImages
כולנו שווים. קריסטן בל/GettyImages

כוכבת הסדרה "ורוניקה מארס" אמנם זכתה להצעה מהבויפרנד, השחקן דקס שפרד כבר בשנת 2009, אבל הזוג התחייב שלא להתחתן עד שכולם (כלומר גם זוגות בני אותו המין) יוכלו לעשות זאת ולהינשא באופן חוקי בתוך ארצות הברית. בעקבות פסק הדין ההיסטורי של בית המשפט העליון בקיץ של שנת 2013, שהכשיר שוויון בנישואין לכולם, קריסטן בל צייצה לבויפרנד בטוויטר אם הוא ירצה להתחתן איתה. ברור שהוא השיב "פאקינג כן!", מה שהוביל את השניים לטקס המרגש כבר בסתיו שאחר כך.

אליזבת טיילור נישאה מספיק פעמים כדי לדעת

אליזבת טיילור ובעלה השלישי המפיק מיק טוד בטקס פרסי גלובוס הזהב בהוליווד, קליפורניה, 1 ינואר, 1957. GettyImages
יהלומים לנצח, לא בעלים. אליזבת טיילור/GettyImages

אליזבת טיילור הפכה לאגדה הוליוודית של ממש גם בזכות תפקידים מבריקים על המסך, אבל גם בגלל שנישאה שמונה פעמים לשבעה בעלים שונים - כאשר לאחד מהם, השחקן הבריטי מייקל ווילדינג, הציעה בעצמה להיות שלה לעד (או עד להודעה חדשה) ולהינשא לה. אז מה אם בעלה (השני) היה מבוגר מטיילור ב-20 שנים, השניים הביאו שני ילדים משותפים לעולם ונפרדו כידידים ששמרו על קשר חם, חמש שנים אחרי שאמרו "איי דו".

אליאנה תדהר הפגינה גירל פאוור ישראלי

לי בירן, אליאנה תדהר. אינסטגרם, צילום מסך
יפה לה. אליאנה תדהר עם לי בירן/צילום מסך, אינסטגרם

הנקודה הישראלית? בזכות אחד הזוגות הצעירים הכי חמודים בתעשיית הבידור המקומית, אליאנה תדהר - שממש כמו האדסון מלמעלה - ביקשה את ידו של אהובה, לי בירן, פחות או יותר שלושה חודשים אחרי שהעניק לה טבעת בעצמו. "שלשום אחרי ארוחת הערב היא לפתע פתאום ירדה על ברך אחת, שלפה טבעת והציעה לי להתחתן איתה", כתב בירן באינסטגרם, "כמובן שהסכמתי... בעיקר התרגשתי מהמחווה של האישה המיוחדת והיוצאת דופן הזאת. תודה לך אהובתי, אמן והבית שלנו תמיד יהיה בית של בריאות, אהבה ושוויון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully