וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"חברים הטובים" המפורסמים - שלא מפסיקים לריב אחד עם השני

30.4.2021 / 0:04

אין שום סיכוי שפספסתם את צמד החמד הישראלי המפורסם הזה - שלכאורה משלב ביזנס עם פלז'ר כחברים (מאוד) טובים. אבל האמת קצת יותר מורכבת: מתברר שמאחורי הקלעים, שני הכוכבים המקומיים לא מפסיקים להתווכח, להתנצח ולריב זה עם זה. וואלה! סלבס אגואיסטית

שני חברים רבים. ShutterStock
שני חברים רבים/ShutterStock

אם אתם נמנים על הגולשים המתמידים של וואלה! סלבס, אתם כבר בטח יודעים שמה שרואים מול המצלמות, על המרקע או ממש כאן באתר הזהוב החביב עליכם - הוא לאו דווקא מה שקורה במציאות, מאחורי הקלעים, כשלא הרבה אנשים צופים או בוחנים. זה מה שקורה עם שני "חברים טובים" מפורסמים, צמד חמד זוהר שיכולתם לבחון יחד צמוד לא מעט פעמים ולא רק ברגעים של ביזנס, אלא גם בכאלה של פלז'ר שלא קשור לעבודה. רק שמתברר שה"בסטיז"... לא בדיוק מיודדים תמיד.

מתברר שלמרות התדמית האוהבת של האחד לשני, העזרה ההדדית שהם מעניקים זה לזה והבעות התמיכה הפומבית - בין אם ברשתות החברתיות או בראיונות שונים - החבר'ה די לא סובלים לשהות באותו מקום יחד.

מכרים שלהם, מספרים שוב ושוב שמפגשים לא פומביים של השניים בדרך כלל מובילים לחילוקי דעות, ויכוחים או הרבה עצבים במקרה הטוב, מה שיכול להפוך לפיצוצים ואיומים של ממש במקרה הרע. אז למה הם בכל זאת נשארים בקשר? כמו בכל מערכת יחסים, בבסיס הם כנראה כן מחבבים ויודעים שטוב להם יחד מאשר בנפרד. ספר לי מי חבריך וכו'.

את חצי א' של הצמד אתם מכירים מזמן...

את חצי ב', אתם בטח מזהים בתור...

בונוס: פעם כבר שמעתם על חיכוכים מתוקשרים בינם?

להכיר חברים. ShutterStock. ShutterStock, ShutterStock
להכיר חברים. ShutterStock/ShutterStock, ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully