וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו: מה סופסוף שיכנע את רותי ברודו להחליף את השחור ללבן?

מערכת וואלה! סלבס בשיתוף תנובה

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 14:35

השופטת מהמסך התפנתה בזמן צילומים לקמפיין שבועות חדש של תנובה - כדי לדבר על כך שסגרה את מסעדת "בראסרי", איך זה מרגיש להתלבש פתאום בלבן במקום שחור ואיזה מאכל גבינתי רותי ברודו הייתה חולקת עם שפים מפורסמים אחרים. צפו. וואלה! סלבס חלבית

בווידיאו: פגשנו את רותי ברודו בצילומים לקמפיין שבועות של תנובה/עריכה: דפי מקל

שבועות מגיע ובשבועות - לובשים לבן. לא מאמינים? אפילו רותי ברודו החליטה (ביוזמתה!) לוותר על הבגדים השחורים שהולכים איתה לכל מסעדה וכל תחרות ריאליטי ולעלות על אאוטפיט לבן לכבוד קמפיין חדש שלה עם תנובה לקראת החג. ובגלל שוואלה! סלבס הייתה לשמוע מה יש לה להגיד אחרי כל השנה המשוגעת הזו, מלכת הרכילות החליטה להגיע לסט לראיון הראשון שלה באתר הרכילות האהוב עליכם. חשבתם שהיא מתרגשת? אז זהו, ש"לא...".

רכלו על רותי ברודו גם באינסטגרם

"אני הצעתי להיות לבושה לבן ולא מזהים אותי על הסט בגלל זה", רותי מספרת. אבל אולי זה מתאים לה, כי עד היום היא לא הכי מבינה מה הקטע בלהיות סלבס ולמה בכלל צריך את זה. אז מה כן? "ההחלטה לשפוט ב-MKR הייתה אחת הטובות בחיי".

ברור שהיינו חייבים לשאול אותה גם על גורל מסעדת ה"בראסרי", אחד המקומות שהיה הכי עצוב לשמוע שהקורונה הפילה. רותי אמרה שאחרי ש-15 עובדים שלה נכנסו לבידוד, היא הבינה שאי אפשר להמשיך ככה יותר, אבל המסעדה מול כיכר רבין תחזור בגלגול חדש ועוד נזכה כולנו במהרה בימינו לשבת בבר המפורסם ולזלול.

רגע לפני פרידה לטובת המשך הצילומים, ברודו התפנתה לענות על שאלון מהיר: מה הייה רוצה לאכול בחג השבועות עם כל אחד מהשפים. רוצים לדעת מה ענתה ואיך הפתיעה? תצטרכו לראות את הווידיאו.

וואלה! סלבס אוכלת גבינה בכל השנה.

מראיין: אמנון גולדמן

אמנון גולדמן, מערכת וואלה! סלבס בשיתוף תנובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully