וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון דולר? ככה נראו הסטארים הכי גדולים בארץ כשהיו בני 20

24.4.2021 / 0:01

נועה קירל חגגה לא מזמן את העובדה שהגיעה לגיל 20 כשהיא נראית (ושווה) מיליון דולר - כולל חוזה הקלטות בינלאומי וסרט הוליוודי בהכנות. הספק מרשים לצעירונת? לא תאמינו איך נראו ומה עשו כמה מהכוכבים המוכרים בישראל היום, כשעוד היו בגילה. וואלה! סלבס מכונת זמן

מה מפורסמים עשו עד גיל 20. רענן כהן, אלי דסה, יהונתן שאול, מערכת וואלה! NEWS
מה מפורסמים עשו עד גיל 20/מערכת וואלה! NEWS, רענן כהן, אלי דסה, יהונתן שאול

לפני שבועיים בדיוק נועה קירל, כוכבת הפופ הגדולה ביותר בישראל, חגגה את יום הולדתה ה-20. היא אולי רק בת 20, אבל הצעירה שחלמה להיות זמרת כשהופיעה לראשונה בגיל 14 ונראתה כמו עוד תופעה חולפת של שיר וחצי, הפכה לסופרסטאר עם פאוץ' והמון בלינג בעיניים, מעצמה שאי אפשר לזלזל בה וכוללת שירים, הופעות, אאוטפיטים חתרניים, זוגיות עם אליל בנות ותפקידי משחק, בחבילה אחת שמלהיבה את הצעירים הישראליים (ואת אמא שלהם) - ועל הדרך גם משדרת להם תעוזה, חריצות ומודל יופי בריא, שהובילו אותה לחוזה הקלטות בינלאומי וסרט הוליוודי בתכנון. הכי גאווה מקומית.

רכלו על הכוכבים הצעירים גם באינסטגרם

מה שגרם לוואלה! סלבס לחשוב, איפה היו ומה עשו כמה מהכוכבים הכי גדולים בביצת הבידור המקומית, אלה שעומדים באותה שורת "איי-ליסט" בחום של ישראל לצדה של הקילרית, כשהם היו צעירים ויפים בני 20? אז זהו, שחלק מהם כתבו שירים, אחרים דגמנו תחתונים או נלחמו בקרבות קראטה ויש גם אחת שלנצח תהייה יחידה ומיוחדת, שבכלל הגישה צ'יפס. כך היו אייל גולן, גל גדות ורותם סלע, בגיל 20 ומשהו.

פסטיגל 2019. ראובן קסטרו
כבר ילדה גדולה ומצליחה. נועה קירל/ראובן קסטרו
seperator

גל גדות הגישה המבורגרים!

גל גדות. יהונתן שאול, ארכיון מעריב
הנה גל גדות בתחילת הדרך/ארכיון מעריב, יהונתן שאול

בשנים האחרונות, גל גדות (35) צועדת על שטיחים אדומים בהוליווד, אבל ידעתם שבתור נערה צעירה, הוונדר וומן חלטרה כבייביסטרית ואפילו עבדה כאן ב"ברגר קינג"? נחמד, לפחות עד הפריצה שלה לביצת הבידור בשנת 2004, כשהייתה כמעט בת 19 - אז זכתה בתחרות מלכת היופי ובהמשך גם ייצגה את ישראל בתחרות מיס יוניברס. השאר? היסטריה שהפכה אותה לישראלית הכי מדוברת על הגלובוס.

רותם סלע לא הייתה נערת השנה

רותם סלע. רענן כהן, ארכיון מעריב
רותם סלע הצעירה/ארכיון מעריב, רענן כהן

המסלול של רותם סלע (37), התחיל מנקודה דומה לזו של קירל, כשבגיל 15 התגלתה על ידי הסוכן של נועה, רוברטו בן שושן ודגמנה לרשתות אופנה כמו "הוניגמן" ו-"TNT". למרות שבעתיד כולם יחשבו שהיא אחת הנשים הכי יפות בארץ, בגיל 17 כשהשתתפה בתחרות "נערת השנה" של מעריב לנוער, לא העפילה לשלב הגמר. אבל היא לא נתנה לזה לעצור אותה, כך שעוד לפני שמלאו לה 20, רותם ניסתה את מזלה כשחקנית, כשכיכבה בעונה החמישית של "שמש".

אסי עזר היה גאוות השכבה בתיכון

אסי עזר. יהונתן שאול, ארכיון מעריב
טרי-טרי. אסי עזר/ארכיון מעריב, יהונתן שאול

מתברר שהחבר הגאה הכי טוב של רותם, אסי עזר (41), בכלל היה להיט אצל בנות השכבה - בתקופה שבה למד בתיכון בעיר הולדתו חולון - כך שעל פי עדויות, נערות רבות היו מאהבות בו. מאז, הרבה השתנה (כולל הנישואים לבן הזוג, אלברט), אבל את הבסיס לקריירה כמנחה ויוצר טלוויזיה התחיל ככותב שירים וסיפורים באתר "במה חדשה" וכחייל נאמן במשטרה הצבאית.

אביב גפן לא עשה תעויוט

אביב גפן. אלי דסה, ארכיון מעריב
זוכרים אותו ילדון? אביב גפן/ארכיון מעריב, אלי דסה

בתור צאצא של אצולת בוהמה התל אביבית, יהונתן ונורית גפן, היה ברור שאביב גפן (47) יהפוך לסטאר על הבמה. הוא אמנם לא שירת בצה"ל בגלל בעיה רפואית, מה שעורר סערה בקרב הקהל הישראלי, אבל עד לגיל 20 הספיק להופיע בתור ילד בתוכנית "שמיניות באוויר" של ערוץ הראשון, להפציע בסרט בשם "המטפחת" ובסדרה המיתולוגית "עניין של זמן" וכשהיה בן 18 לשחרר את אלבומו הראשון ("זה רק אור הירח") ושנה מאוחר יותר את השני ("עכשיו מעונן"), יחד עם להקת התעויוט. ריספקט.

שייק איט בייבי, אנה ארונוב

אנה ארונוב. אלי דסה, ארכיון מעריב
כך הכרתם אותה. אנה ארונוב/ארכיון מעריב, אלי דסה

נכון שמלכת הריקודים של הביצה, אנה ארונוב (39), לא נולדה בארץ הקודש אלא בקירגיזסטן ועלתה לישראל כשכבר הייתה בת 18 - אבל המענטזת הקדישה את עצמה לעולם המחול מאז שהייתה בגיל 6. כך שרגע לפני שמלאו לה 20, הכירה את הרקדן דני יוחטמן (שהביא אותה ל"רוקדים עם כוכבים"), שאיתו קטפה גביעים בישראל ובתחרויות בינלאומיות לריקודים לטינו-אמריקאים.

מאסטר יהודה לוי סאן

יהודה לוי. יהונתן שאול, ארכיון מעריב
לפני השיער הלבן. יהודה לוי/ארכיון מעריב, יהונתן שאול

מיסטר יהודה לוי (41), הלאבר של ביצת הבידור, חי בתור ילד כמה שנים עם משפחתו בדרום אפריקה - שם להתאמן בקראטה וכשהיה בן 10 זכה באליפות דרום אפריקה לספורט הקשוח. אבל הכל השתנה כשחזר לתל אביב בגיל 14, אז הצטרף ללהקת הנוער השכנים של צ'יץ', הכיר את יעל בר זוהר (שהפכה לאקסית המפורסמת הראשונה שלו), כיכב בתפקידים ראשים כמו זה של המחזמר "דוד". אה, אותה יב"ז, גם סידרה ליודה תפקיד אורח של מספר פרקים בסבוניה של ערוץ 2 שכולם ראו, "רמת אביב גימל".

אסתי גינזבורג סופרסטאר

יהודה לוי, אסתי גיזנבורג. רענן כהן, ארכיון מעריב
הימים ההם. אסתי גינזבורג, בתמונה עם יהודה לוי/ארכיון מעריב, רענן כהן

זוכרים שלצדו של יהודה, דגמנה פעם גם אסתי גינזבורג (31) - לנצח צעירונת מוצלחת? זהו, שהיא בכלל התחילה את הקריירה שלה בגיל שמונה, כשהפציעה בפרסומת לתנובה. אחרי שבגיל 14 חתמה על חוזה עם סוכנות דוגמנות אמריקאית, כבר דגמנה עבור מותגי על גלובליים בהם ברברי, פרנץ' קונקשן וטומי הילפיגר (בין קמפיין ענק לאחר גם במולדתה), מה שהוביל אותה לככב על שערים של מגזינים בינלאומיים בשנים שאחרי ובין העמודים הלוהטים של גיליון בגדי הים של "ספורטס אילוסטרייטד". ההספק? נאה.

מייקל לואיס היה בוקסר

מייקל לואיס. אריק סולטן, ארכיון מעריב
ילד. מייקל לואיס/ארכיון מעריב, אריק סולטן

ידעתם שאת ההזדמנות הגדולה הראשונה שלו, הרבה לפני שהמציאו את המושג "כוכב רשת", מייקל לואיס (33) קיבל ממש כאן בוואלה! סלבס - אחרי שכיכב במדור הדוגמנים החדשים בוקסר? בגלל שכל כך הרבה אנשים אהבו בזמנו את מה שראו, קיבל טור קבוע שפורסם באתר, בו סיפר על החוויות כנער מתבגר, כולל ג'וב כדוגמן תחתונים בן 18. בהמשך, הצעיר הלוהט החליף את יהודה לוי ב"פוקס", שיחק לצדו ב"האלופה" וחווה את הפעם הראשונה שלו במופע הפסטיגל כשהיה כמעט בן 20, רגע לפני שנסע לנסות את מזלו באמריקה.

אייל גולן עוד לא היה בגיל שאפשר להתחיל

אייל גולן. ראובן קסטרו, ארכיון מעריב
הגיע לתעשייה בשנות העשרים לחייו. אייל גולן/ארכיון מעריב, ראובן קסטרו

נדמה שהוא כאן כבר נצח, אבל הקריירה של אייל גולן (50) לא התחילה כשהיה עלם חמודות - אלא כבר בגיל 20 פלוס. אז מה עשה לפני? בילדותו, רץ על מגרש הכדורגל כחלק מקבוצת הפועל מרמורק ברחובות, לפחות עד שמלאו לו 18, אז הופיע באירוע משפחתי, לכד את תשומת לבו של היוצר ציון שרעבי שלקח אותו תחת חסותו והחליט להפוך אותו למסלסל מקצועי. עם זאת, הפריצה הגדולה שלו הגיעה רק כשהיה כבר בן 25.

בר רפאלי

בר רפאלי מדגמנת לקמפיין של אירית. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
כך הייתה. בר רפאלי בגיל 20/מערכת וואלה!, ניר לנדאו

אם אתם חובבי רכילות ישראלית, אתם כנראה יודעים שהעבודה הראשונה של בר רפאלי (35) הייתה בתור בייבי בגיל שמונה חודשים, לסרטי "אגפא". כך שלא מפתיע שלאורך ילדותה היפהפייה השתתפה בפרסומות, סרטי טלוויזיה וקלטות בהם "כמו גדולים" של אריק איינשטיין או בסרט "חסד מופלא" של עמוס גוטמן. כשכבר הייתה תלמידת תיכון, מיס רפאלי התבגרה מספיק על מנת לככב בתור מודל עסוקה בקטלוגים של חברות אופנה כמו "קסטרו", "רנואר" ו"פלפל", פרסמה את "מילקי" ויצאה עם כוכב "משמר המפרץ" דיוויד שרבט, לפחות עד שפגשה את מי שהפך להיות האקס מיתולוגי שלה, ליאונרדו דיקפריו, כשהייתה בת 20 וזכתה לתהילת עולם. מאז? נו, בטח שמעתם מה עבר עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully