וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הארי, מייגן יודעת שאתה מתחנף לוויליאם וקייט?

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 0:24

בזמן שאייל גולן חוגג עם אופירה אסייג ביום ההולדת של לאה שנירר, האקסית שלו, רוסלנה רודינה לא מתכוונת להזמין אותו לחגוג איתה בחתונה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

בווידאו: הנסיכים וויליאם והארי תועדו משוחחים במהלך ההלוויה של הנסיך פיליפ/צילום: רויטרס

את הרשימה נפתח עם לא אחרת, הדיווה הגדולה של הביצה המקומית, אביבית בר זוהר, שקיבלה לאחרונה הצעה מהפקת "האח הגדול" להיכנס לבית הכי מפורסם במדינה מיוחדת בעונה שתכלול את כל הכוכבים הגדולים מכל העונות של הריאליטי המדובר. נכון לעכשיו, הצדדים מנהלים משא ומתן ובר זוהר עדיין לא נתנה את הסכמתה.

אביבית בר זוהר. אור גפן,
תיכנס לבית או לא? אביבית/אור גפן

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא אחד הכוכבים היותר מעניינים בתעשייה - עומר אדם, כמובן - שאחרי שוואלה! סלבס חשפה בפניכם כי הוא נכנס שותף במסעדת חוף באילת, השבוע היא גם הייתה הראשונה לספר לכם כי אותו זמר מסלסל נכנס שותף בעסק נוסף, הפעם עם אחיו הצעיר, כך שבקרוב תראו את השניים מנסים למכור לכם משקה אלכוהולי חדשה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
עומר אדם. שי פרנקו,
ביזנס מן. עומר/שי פרנקו

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא הצ'ילבה של אדם - אייל גולן - שהגיע בסוף השבוע שעבר ליום הולדתה של חברתו הטובה, לאה שנירר, ופגש במקום חברה נוספת שהפכה לאויבת וחזרה להיות חברה, הלא היא אופירה אסייג. השניים, שכבר הספיקו לעשות סולחה בשבעה של אביו של גולן, התחבקו, התנשקו וישבו לשיחה צפופה מאוד באמצע כל ההמולה.

אייל גולן, אופירה אסייג במסיבה של לאה שנירר. ניר פקין
חגגו ביחד. אייל, לאה ואופירה/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד, מישהי שגם עשתה סולחה עם גולן לאחרונה, אלא שבמקרה של האקסית שלו, רוסלנה רודינה, היא לא מתכוונת לחזור לחגוג איתו, כך שהדוגמנית ההורסת הודיעה שלחתונתה הקרבה בעוד שלושה חודשם - היא לא מתכוונת להזמין את האקס המיתולוגי ואבי בנה.

צבי הנינג'ה. אביב חופי
לא יחגוג איתה. אייל ורוסלנה/אביב חופי

ובמקום הראשון, איך לא, המשולש המסקרן - קייט, וויליאם והארי - שהעסיקו השבוע את כל כלי התקשורת בעולם כשנפגשו בהלוויית הסבא המפורסם שלהם, הנסיך פיליפ, שהלך לעולמו וגרם לנסיך הג'ינג'י לחזור לממלכה הבריטית ואף להתפייס עם אחיו, שכעס עליו בעקבות הריאיון אצל אופרה ווינפרי. למזלם של בני המלוכה, מייגן מרקל נאלצה לוותר על השתתפותה, מה שאפשר למידלטון לתפוס את המושכות ולהשלים בין שני האחים.

וואלה! סלבס עדיין לא מדברת עם אחותה בגלל שהיא ניסתה לבגוד בה עם אחותה החורגת.

הנסיך וויליאם, הנסיך הארי. GettyImages
מזל שמייגן לא הגיעה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully