וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווקה המפורסמת שממש אובססיבית לאקס שלה

23.4.2021 / 5:56

אתם אולי מכירים אותה כצעירה חייכנית ומקסימה, אבל בן הזוג שלה לשעבר? בתור אקסית מפורסמת ומציקה, כלומר, מטרידה שלו... כזו שמנסה לבדוק כל פרט בנוגע אליו ואל הבנות שהוא מתראה איתן מאז שנפרדו. וואלה! סלבס תנוחי

אילוסטרציה. coka, ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock, coka

פעם, בין הרים וגבעות תל אביביות, היה היה זוג מקסים שחי בביצת הבידור הישראלית. היא, הייתה כוכבת צעירה ומצליחה, חייכנית ומקסימה לכל הדעות. הוא, היה הגבר החתיך שלה, זה שצעד לצד הכוכבת בתור בן הזוג שלה, אהב אותה, עד שלמרבה הצער, כבר לפני די הרבה זמן - זה נגמר.

אבל מאז? מתברר שסיפור האגדה הפך לסיוט, לפחות עבור הבחור, שסובל מהסטארית שהפכה לאקסית בגלל שהיא, לא פחות ולא יותר, מטרידה אותו. הו לא, מדובר באובססיה!

מה שקרה, הוא שמאז הפרידה (שקרתה כבר לפני תקופה) הצעירה המפורסמת יורדת לחייו של הבחור, גם אם אין בינם קשר ישיר של ממש. מה זה אומר? וואלה! סלבס שמעה שהיא שולחת אנשים לברר לגביו, לגבי מצבו הרומנטי וכמובן, גם לגבי נשים שאיתן הוא מתראה מאז שנפרדו איש-איש לדרכו. במקום להמשיך הלאה ולחפש לעצמה שידוך ראוי - היא לא מפסיקה לדבר עליו עם כל מי שרק רוצה לשמוע, עוקבת אחריו ואחרי מכריו ברשתות החברתיות באמצעים שונים ומשונים ופשוט, כך מספרים, לא משחררת ו"מציקה לו" גם בלי שתהייה ממש נוכחת בחייו. אגב, ברור לכם שהגבר שיודע, שומע ורואה הכל, היה מעדיף שתמשיך הלאה בחייה, כפי שהוא עשה כבר מזמן.

חושבים שאתם יודעים מי הכוכבת האובססיבית?

ומי החתיך על תקן בן הזוג שלה לשעבר?

בונוס: האם האקס כבר מנהל זוגיות חדשה?

מריה קארי - גיף obsessed. Giphy
מריה קארי - גיף obsessed/Giphy
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully