וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל חוגגת יומולדת במסיבה סודית

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 10:35

הזמרת הצעירה, שבקרוב תהפוך לבינלאומית, לא תתן ליום ההולדת ה-20 שלה לעבור בשקט, אז היא הזמינה את החברים הטובים למסיבת צהריים סודית. וואלה! סלבס פארטי פופר

נועה קירל/נועה קירל במסיבת יום ההולדת ה-18 שלה (צמילום: רפי דלויה)

וואלה! סלבס תמיד התקשתה לשמור סודות במיוחד כשמדובר בקראש הגדול שלה, היהלום הכי נוצץ בתעשייה, נועה קירל. הזמרת ההורסת, שבקרוב תסתכל על כולם ממעלה הגבעות של הוליווד, אמנם חגגה לאחרונה 20 שנות קיום ומיליוני דולרים באולפני ההקלטה בלוס אנג'לס, אבל זה לא מה שימנע ממנה לחגוג כמו שרק היא יודעת גם בארץ.

פסטיגל 2019. ראובן קסטרו
חוגגת 20!/ראובן קסטרו

לוואלה! סלבס נודע כי קירל, אחת שכבר למדה דבר או שניים על עבודה מול התקשורת, ניסתה לחגוג הפעם את האירוע המרגש תחת מעטה סודיות. אז זהו, שהגברת הראשונה מתנצלת מראש אבל היא הייתה חייבת לחשוף את הפרטים, אז תוציאו דף ועט ותרשמו.

עוד בוואלה!

הכי משוגעת: נועה קירל חוגגת במסיבת יום הולדת מוגזמת

לכתבה המלאה
נועה קירל. ניר פקין
יודעים לשמור סוד?/ניר פקין

התאריך: יום שישי הקרוב. השעה: צהרי היום. הלוקיישן: אחד מבתי המלון היותר יוקרתיים ושיקיים בתל אביב ששייך לקבוצת מלונות בראון (המיקום המדויק נשאר במערכת מחשש שמעריצות מושבעות ינסו להתחזות לוואלה! סלבס ולהתגנב למסיבה). קירל, שרק חזרה לאחרונה מארצות הברית החליטה לערוך את האירוע באופן מצומצם יותר ובתקווה שהדבר לא ידלוף לתקשורת. אופס.

וואלה! סלבס עדיין מחכה להזמנה של נועה. ליום הולדת 18 שלה.

נועה קירל. ניר פקין
שיהיה במזל/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully