וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן מחוזרת על ידי עשירי העולם

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 13:17

כוכבת הריאליטי עדיין לא חתמה על מסמכי הגירושים אבל זה לא עוצר מעשירי העולם: ביניהם בני מלוכה, שחקנים וספורטאים לחזר אחריה ולשלוח מסרים דרך חברים משותפים בתקווה לצוד את הרווקה הנחשקת בעולם. וואלה! סלבס טינדר

קים קרדשיאן/אינסטגרם

רק בתחילת השבוע התעורר העולם למראה תמונות של מלכת הטראש, קים קרדשיאן, מבלה במיאמי לצד לא אחר מאשר הזמר הלטיני, מאלומה, וחרושת השמועות על רומן בין השניים התלקחה כמו אש בשדה קוצים. אז זהו, שאתם יכולים לקחת נשימה עמוקה - כי בין כוכבת הריאליטי והזמר המסוקס לא קורה כלום, אבל שום דבר. נאדה.

קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
רווקה נחשקת. קים/צילום מסך, אינסטגרם

אבל הדבר לא אומר שהקרדשיאן הכי מפורסמת במשפחה לא מחוזרת על ידי שלל גברים. למעשה, אתרי הרכילות מעבר לים יודעים לספר כי קים קי הפכה בין לילה לרווקה הכי מבוקשת בקרב האלפיון העליון וזה עוד בטרם חתמה על מסמכי הגירושים. על פי המקורבים, הכוכבת הלוהטת מקבלת פניות על בסיס יומי מעשירי העולם - בין אם זה ספורטאים מוכרים, שחקנים מפורסמים, אוליגרכים, עשירי עולם ואפילו בני מלוכה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
קים קרדשיאן. אינסטגרם רשמי קים קרדשיאן, צילום מסך
מחזרים מכל העולם/צילום מסך, אינסטגרם רשמי קים קרדשיאן

"אנשים מנסים להגיע אליה דרך חברים ואנשי מקצוע שהיא עובדת איתם על מנת שישדכו לה אותם", סיפר מקורב, "מאנשי מלוכה לשחקנים שנחשבים לאיי ליסטים ועד לספורטאים. אנשים גם מנסים לשלוח לה הודעות באופן פרטי באינסטגרם". לצערם, החברים של קים מספרים שהיא לא ממש בעניין, "היא לא מחפשת לקפוץ לשום דבר כרגע אבל היא שומרת על ראש פתוח".

וואלה! סלבס כבר שנים רווקה אבל לצערה עדיין לא קיבלה הצעה אחת, חוץ מאברהם הירקן.

קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
מעדיפה ספורטאי או בן מלוכה?/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully