וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תיכנסו למיכל אנסקי לרחם, לפחות עד שהיא מצטלמת לקמפיין חדש

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 18:39

אישיות מפורסמת שזועמת על החיטוט של התקשורת בחייה האישיים? לגיטימי. אישיות מפורסמת שמחליפה את הזעם בהזמנה לראיין אותה עבור פרסומת ואז חושפת את כל מה שהיא זעמה לגביו יום לפני? פחות. אז מה הפלא שעכשיו אנחנו אלה שזועמים | דעה

השמועה מיכל אנסקי/אבי כהן

צאו איתי למסע בזמן, לשנת 2013, כאשר מיכל אנסקי - בזמנו אישיות קולינריה ושופטת "מאסטר שף" חביבה - עוד נשואה לבעלה הראשון ולמרבה הצער נמצאת בתהליך פרידה ממנו, בדרך לגירושים שאיש עוד לא שמע עליהם. אז, היא נזפה, כעסה ושצפה על מערכת וואלה! סלבס שבכלל מציקים לה לטובת ידיעה "שקרית", שבסופו של דבר גם לא נכתבה - פשוט כי האמנו לה. ספוילר: הגירושים מבעלה דאז התרחשו שבועות ספורים אחר כך.

נחזור להווה: אביב 2021, אנסקי היא כבר לא רק שופטת בריאליטי הבישולים הפופולרי, אלא שבזכות חוויות (מוצלחות או פחות) שעברה בשנים האחרונות, הפכה לאיי-ליסטרית של ממש בקרב הקהל כאן. היא כבר לא גרושה אלא נשואה בשנית, הפעם לאייל אמיר שממנו היא מטפחת ברחמה צאצא שני, ילד שלישי עבורה. כמו שאתם מבינים, גם הפעם וואלה! סלבס ידעה, בדקה מול הצוות שלה בשיא הרגישות וזכתה לתשובה שלילית. ואז אחרי כמה שבועות שוב. ושוב. ואז עוד פעם, אבל היא אישה במצב עדין וזכותה לשמור על פרטיותה והכל כל כך רגיש ומחכה לבדיקה וזה בסדר, כך המשחק פועל, למרות הרצון לחשוף בפני הקהל מידע שישמח לא רק את הקרובים הרחוקים שלה.

מיכל אנסקי. אור גפן,
מברוק. מיכל אנסקי עם בעלה, אייל אמיר בהריון הקודם/אור גפן

רק שהשבוע, כשצעדה על השטיח האדום בהשקת העונה החדשה של הדוקו-ריאליטי "מחוברים" בהשתתפותה (זה שהכניס בחודשים האחרונים את המצלמה לנבכי חייה האישיים, כן?) כשהיא כבר לא יכולה להסתיר את הבטן התופחת - אנסקי נשאלה באופן ישיר ומול המצלמות על הרחבת המשפחה ופשוט התפוצצה. כשהעלו את האופציה שהיא מצפה, במקרה הטוב סירבה להתייחס לנושא ובמקרה הפחות טוב, פשוט נטשה ראיון בהפגנתיות. מאחרים, היא ביקשה לעבור לשאלה הבאה, כשהיא כועסת שבכלל מעלים את הנושא בפניה.

והנה, הכל השתנה 24 שעות אחר כך. למה? הבוקר (שלישי) התבררה הסיבה הצפויה, אנסקי ההריונית רצתה לבשר לכולכם בעצמה את המידע המשמח (מברוק, מקסימונת), בזמן ובעיתוי שהיא מצאה לנכון, כלומר כתמונת אינסטגרם משעשעת יחד עם בן הזוג. זו אכן זכותה, רק אל תתבלבלו, ההכרזה ה"מפתיעה" הגיעה בטיימינג מושלם, יום לפני שהליידי המעוברת תצטלם לקמפיין אופנה אליו הוזמנה התקשורת, זו שאמורה להגיע בשמחה, לצלם ולשאול אותה על הרחבת המשפחה.

הפעם בהבדל בולט אחד - ללא כעס, עם חיוך רחב כאשר ידברו על הבטן שלה, ללא פרצופים נפגעים למצלמה וללא איום בתביעה על כך שמישהו העז לעסוק בפומבי ברגעים הכי אינטימיים שלה. מהיום, אנסקי תדבר בשמחה על המצב הנפלא שבו היא נמצאת.

עוד בוואלה!

במהלך צילומים: השמלה של מיכל אנסקי נאכלה על ידי סוס!

לכתבה המלאה
השקה מחוברים מיכל אנסקי. רפי דלויה,
בבקשה, לא לדבר על הריון עד ש... אנסקי השבוע/רפי דלויה
"לתזמן את מועד פרסום הבשורה המרגשת על מנת לקדם מותג מסחרי? לכעוס, להתלונן, לתקוף ביום אחד ואז לבקש את שיתוף הפעולה מהעיתונאים למחרת בבוקר ולחבק את החיטוט ברגעים האינטימיים שלך?"

בשורה התחתונה: מדובר בתרגיל יחסי ציבור שמנצל את העובדה שמדובר במצב רגיש עבור הגברת, כזה שגם העוסקים במלאכה הצהובה ביותר בעולם התקשורת (וצוות וואלה! סלבס ביניהם) מגלים כלפיו סלחנות. מיכל אמנם לא הייתה הראשונה וכנראה גם לא תהיה האחרונה שעושה את זה - הופכת עניין אישי למקפצה כלכלית נוחה על מנת לפרסם את המותג שבחר בה - אבל בכל פעם מחדש, אותנו זה פשוט מעצבן.

אז קוראים יקרים, אל תיכנסו לה לרחם, לפחות עד שהיא מגיעה לסט הצילומים ומדברת על זה בכיף ובפתיחות, ועל הדרך אל תשכחו לקנות את המוצר או הבגד מאלה שמשלמים לי על זה. אתם חייבים את זה לעצמכם.

ורגע, לפני שאתם מצקצקים, כותב שורות אלה יודע שהוא מעולם לא היה אישה, בטח שלא בהריון - תקופה מרגשת ומורכבת לכל הדעות. אינני יודע ולא אדע איך זה מרגיש לחיות עם רחם בעולם שלמרבה הצער עדיין מנוהל ברובו על ידי גברים, כזה שבו נשים עדיין צריכות להיות עדינות, חלשות וענוגות על מנת שלא להיתפס כהיסטריות, כוחניות או נחשקות פחות.

לא הייתי רוצה שמישהי שניסתה, רצתה, התקשתה או נלחמה להביא ילדים לעולם, תרגיש שלא בנוח לקרוא את הדברים האלה, כי זכותה של כל אישה על גופה ופרטיותה. אבל למכור את הכרזת ההיריון שלך בתמורה לקמפיין? לתזמן את מועד פרסום הבשורה המרגשת על מנת לקדם מותג מסחרי? לכעוס, להתלונן, לתקוף ביום אחד ואז לבקש את שיתוף הפעולה מהעיתונאים למחרת בבוקר ולחבק את החיטוט ברגעים האינטימיים שלך? זו כבר רמה חדשה של צביעות. בדיוק כמו שאנסקי יודעת, אחרי שנים של בילוי לצד שפים: אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. וסליחה אם יש לי בחילת הריון.

מה דעתכם על מיכל אנסקי? שתפו גם באינסטגרם

מיכל אנסקי. שוקה כהן, רפי דלויה
אז לא. מיכל אנסקי/רפי דלויה, שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully