וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסלנה רודינה: "אני לא אזמין את אייל גולן לחתונה"

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 11:19

המאורסת ההורסת, שאוטוטו תצעד אל עבר החופה ותשבע אמונים לבן זוגה, הגיעה אתמול לאירוע השקה של מאורסי ומאורסות הביצה והודיעה שעם כל הכבוד לסולחה שעשתה עם האקס ואשתו - היא לא מתכוונת להזמין אותם לחתונה. וואלה! סלבס שמה מעטפה

רוסלנה רודינה. רפי דלויה
בקרוב תלבשי לבן. רוסלנה/רפי דלויה

נראה שתקופת הקורונה עשתה רק טוב לכוכבי הביצה המקומית, כך שבין הדיבורים על סגרים ובחירות - קיבלתם לא מעט חדשות טובות על הריוניות חדשים ועל זוגות שהחליטו למסד את היחסים ביניהם והציעו או קיבלו הצעות נישואים, כך שכעת נוצר מצב שבביצה המקומית יש לא מעט זוגות מאורסים שרק מחכים לצעוד אל עבר החופה ולעשות את זה כדת משה וישראל.

רוסלנה רודינה. רפי דלויה
תזמין את האקס?/רפי דלויה

אז רגע לפני שהם מתפנים להכנות ולבחירת הבגדים, האוכל, ההופעות והעיצוב - התכנסו המאורסים והמאורסות באירוע של חברת "גולדסטאר" שהשיקה את הפאב המקצועי של המותג הממוקם בנתניה ודיברו בעיקר, איך לא, על ענייני חתונה. כך שכשהגיעו לקטגוריית המוזמנים - התעניינו כולם האם רוסלנה רודינה מתכוונת להזמין את האקס ואבי בנה, אייל גולן, לאחר שעשו סולחה.

עוד בוואלה!

ברכות: רוסלנה רודינה התארסה לבן הזוג איתי פז

לכתבה המלאה
רוסלנה רודינה, שי מיקה יפרח. רפי דלויה
מי תתחתן ראשונה? שי ורוסלנה/רפי דלויה

אז מה אתם חושבים, אייל ישיר בחתונה של רוס? אז זהו, שלא! הדוגמנית ההורסת הסבירה שעם כל הכבוד לעובדה שהם השלימו ולכך שהוא האבא של הבן שלה - היא בזוגיות אחרת וזה לא נראה לה קשור להזמין את האקס שלה לחתונה, "אני מתמקדת באירוע שלי ולא ברעשי רקע".

וואלה! סלבס הזמינה לחתונה שלה את כל האקסים שלה רק כי הם שמים צ'קים שמנים.

אייל גולן, רוסלנה רודינה. אלוני מור,
לא מוזמן/אלוני מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully