וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרה רינגלר מציגה: חגיגת 50 מטורפת

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 0:04

הסטייליסטית ואושיית האופנה חוגגת 50 שנות קיום ובלונד - סיבה מצוינת עבור סנדרה רינגלר להזמין את כל החברים הקרובים לפסטיבל ענק שכולל מסיבות, הופעות ושלל הפתעות. אה כן, וכל זה יקרה בעיר הכי דרומית במדינה. וואלה! סלבס יובל

סנדרה רינגלר. צ'ינו פפראצי,
הילדה בת 50. סנדרה רינגלר/צ'ינו פפראצי

אם לא היו לכם מספיק מסיבות סלבס סביב יום העצמאות, אז קבלו עוד אחת - מיוחדת במינה - בחסות הסטייליסטית המפורסמת, סנדרה רינגלר, שרק לאחרונה חגגה 50 שנות קיום. אם חשבתם שציון היובל לקיומה של האישה והגלאם יעברו בלי מסיבת ענק, אתם טועים ובגדול כי ממש בימים אלו היא עובדת על פסטיבל ענק שיתקיים בסוף השבוע הקרוב שכל כולו יוקדש לה. אז אם הוזמנתם, אתם בוודאי אורזים מזוודה כי החגיגות יתקיימו באילת.

סנדרה רינגלר. רפי דלויה, אביב חופי,
פסטיבל סנדרה/רפי דלויה, אביב חופי

רינגלר, שהחליטה להטיס את כל האורחים שלה (60 זוגות) במטוס לאילת ואף סגרה לכולם חדרים במלון "אורכידאה" (אל תדאגו, כל אחד שילם על עצמו) רגילה להלביש בדרך כלל אנשים אחרים, כך שגם הפעם היא לא חרגה מהרגיל והחליטה שבמשך כל סוף השבוע היא תערוך מסיבות שלכל אחת קונספט משלה וכמובן, קוד לבוש.

כך שבחמישי בערב ילבשו האורחים חליפות מעונבות ושמלות נוצצות. ביום שישי יחגגו האורחים במסיבת בריכה ססגונית ונוצצת כך שהאורחים התבקשו להגיע בבגדי ים צבעוניים, חולצות פרחוניות וטרופיות. ואם זה לא הספיק לכם, אז בשישי בערב ילבשו האורחים בגדים לבנים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סנדרה רינגלר. אביב חופי, אבי ולדמן,
קוד לבוש לכל מסיבה/אביב חופי, אבי ולדמן

מה עוד מצפה ליעל בר זוהר, שי מיקה יפרח, קסניה טרנטול, שלי גפני, רמי קלינשטיין ועוד אורחים שהוזמנו לפסטיבל? ארוחות ערב יוקרתיות, מסיבה בחוף הים, הופעות אורח שישמרו בסוד עד לאירוע וכמובן מתנות קטנות שיוחלקו במהלך הסופ"ש. בשבת יעלו האורחים על טיסה וינחתו שוב במרכז הארץ.


וואלה! סלבס הוזמנה לחגיגות יום ההולדת אבל לא תגיע כי לא נמצא חדר מספיק גדול שתוכל לישון בו.

סנדרה רינגלר, שרה נתניהו. רפי דלויה
רק שרה לא תגיע/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully