וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית בר זוהר חוזרת ל"האח הגדול"?

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 13:02

פרסום ראשון: האישה והתופעה שנחשפה לעולם בתכנית הריאליטי הידועה וכבר חזרה אליה בעבר על מנת לעשות תיקון - נמצאת במגעים ראשונים עם הפקת התכנית על מנת להיכנס לעונת "האולסטארז" שתעלה בקיץ הקרוב. וואלה! סלבס קאמבק

אביבית בר זוהר/יח"צ

השנה היא 2012, מדינת ישראל מרותקת למסך וצופה בכניסת הדיירים בעונה הרביעית של "האח הגדול" כשעל המסך מפציעה אביבית בר זוהר והריסים הארוכים שלה. מהר מאוד כולם ידעו לשנן את השם שלה מתוך שינה ובר זוהר הפכה לסנסציה בתעשיית הבידור המקומית - אחת שלא פוחדת להגיד את שעל ליבה שלא לדבר על כך שאין לה בעיה להודות שהיא מעדיפה את הגברים שלה עם כסף.

אביבית בר זוהר. שוקה כהן
השנה 2012. אביבית/שוקה כהן

רגע לפני הגמר הגדול, מודחת בר זוהר אבל זו רק ההתחלה של הקריירה שלה כי בר זוהר הפכה מהר מאוד לאחד השמות הכי מבוקשים ומוכרים בארץ ועל המסך, כך שלאחר שש שנים - חוזרת אביבית לבית המפורסם בעונה התשיעית של הריאליטי המפורסם ועושה לעצמה "תיקון" בדעת הקהל כשגורמת לכולם להתאהב ולהכיר אותה לעומק. אז מה הפלא שבימים אלו מתנהל משא ומתן עם אחת הכוכבות הכי בולטות של הריאליטי המפורסם על מנת שתיקח חלק בעונת "האולסטארז".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אביבית בר זוהר. אור גפן,
חוזרת למסך?/אור גפן

וואלה! סלבס מביאה לכם בפרסום ראשון כי לאחרונה קיבלו בר זוהר ומנהליה הצעה מהפקת הריאליטי להשתתף בעונה שתכלול את כל הכוכבים הגדולים מכל הזמנים של "האח הגדול" שתהיה קצרה יותר מעונה רגילה ותעלה בקיץ הקרוב, כך שבקרוב מאוד תוכלו לראות את כל הכוכבים שאהבתם בבית אחד.

מהפקת התכנית נמסר: "דיירי העונה החדשה של "האח הגדול" יחשפו בפרק השקת התכנית שתעלה בעוד מספר חודשים ברשת 13".

וואלה! סלבס קיבלה הצעה להיכנס לבית, אבל דלת הכניסה הייתה קטנה מדי.

אביבית בר זוהר. אביב חופי,
התגעגעתם?/אביב חופי
ליהיא גרינר, אביבית בר זוהר. שי פרנקו,
יככבו ביחד על המסך?/שי פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully