וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלה מתבגרת? הנה כוכבות שלא עושות עניין מהגיל (המתקדם) שלהן

עודכן לאחרונה: 17.4.2021 / 0:32

ממש כמו שישראל ציינה השבוע 73 שנים להקמתה ועדיין מרגישה כמדינה צעירה ורעננה - גם כמה הוליוודיות, בהן ג'ניפר אניסטון, פמלה אנדרסון וג'יי לו התבגרו מול מצלמות תעשיית הכוכבים וחצו כבר מזמן את גיל 40, אבל לא אכפת להן, הן יודעות שזה התרגיל. וואלה! סלבס גילנית

כוכבות שלא עושות עניין מהגיל שלהן. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
למי קראת "זקנה"?! קרדשיאן, לופז, אניסטון וקרופורד/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

יש כאלה שהעשור השמיני לחיים נשמע כמו שלב שהוא די קרוב לסוף החיים, לא? אבל תראו את מדינת ישראל, שציינה השבוע 73 שנות קיום, עדיין צעירה, עדיין מתגבשת, עדיין קלילה, סוערת, חיה ובועטת. יכול להיות שבמונחים היסטוריים מדובר בפסיק, אבל מי אמר שזה הגיל שקובע ולא התרגיל!

הנה, תראו כמה כוכבות הוליוודיות ע-נ-קיות שכבר מזמן חצו את גיל 40, לפעמים אפילו 50, אבל נדמה שרק הולכות ומשתבחות עם הגיל. ראיתם אותן מככבות מאז שהן צעירות חסרות אחריות מול המצלמה, צפיתם בהן הופכות לנשים בשלות על השטיח האדום ובחן אותן מתועדות על ידי צלמי הפפראצי מאות, אלפי או עשרות אלפי פעמים, בשלבים שונים של חייהן - והמשותף לכולן הוא שהוא ממש, אבל ממש לא עושות עניין מההתבגרות או מגילן המתקדם. או זה לפחות מה שהן מספרות בשנים האחרונות בראיונות. כי אפליה על בסיס השנה שבה נולדת, גילנות, הכי מיותרת כיום.

רכלו על הבוגרות והנהדרות גם באינסטגרם

seperator

ג'ניפר אינסטון | החברה בת 52

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
הילינג, בייבי. ג'ניפר אינסטון/GettyImages

ג'ניפר אינסטון היא כנראה חברה שלכם מאז סוף המאה הקודמת כשעוד הייתה בת 20 ומשהו ("אז כיכבה עשור ב"חברים"), אבל כיום כבר נמצאת כבר בעשור השישי לחייה. "החיים הפכו לטובים יותר עבורי אחרי שחציתי את גיל 40, לפחות ממה שזכור לי - מנקודת מבט של עבודה, מנקודת מבט פיזית, מנקודת מבט נפשית ושל קבלה עצמית", נימקה בראיון את תחושותיה על עצמה בגיל 50 ומשהו.

גווינת' פאלטרו | זוכת אוסקר בת 46

גווינת' פאלטרו הארפר'ס בזאר. ZOEY GROSSMAN, אתר רשמי
אין דאגות. גווינת' פאלטרו/אתר רשמי, ZOEY GROSSMAN

השחקנית גווינת' פאלטרו, ששדרגה את עצמה מכוכבת קולנוע לגורו לייף סטייל, טוענת שהכל קול כשאת כבר לא צעירונת. "אני כבר לא בשנות העשרים והשלושים לחיי, אני בת 46 ואני אוהבת להיות בשנות ה-40 לחיי", סיפרה בראיון לפני כשנתיים. "אני חושבת שיש חופש מדהים, תחושת שחרור שמגיעה לכל אישה בשנות ה-40 לחייה, עם ההבנה שזו מי שאני ואין סיבה לדאוג כל כך על מה אנשים אחרים חושבים עליי".

סינדי קרופורד | טופ מודל בת 55

סינדי קרופורד על השטיח האדום של מט גאלה 2018. GettyImages
תאריך תפוגה? סינדי קרופורד/GettyImages

נדמה שדוגמנית העל האייקונית מהניינטיז של המאה הקודמת, סינדי קרופורד, רק הולכת ומשתבחת עם השנים. "חלק מהסיבה שרציתי לדגמן לאחרונה בעירום לספר צילומים אומנותי, הייתה שחשבתי 'באיזה גיל עליי להיות כדי שגופי העירום כבר לא ייחשב ליפה? האם יש תאריך לנו תאריך תפוגה?', הרי אני כבר לא נראית כמו שנראיתי בגיל 20, 30 או אפילו 40. אם אנחנו דואגים לעצמנו, למה שלא נצטלם ככה?", תהתה, "כשאני בוחנת כמה מתמונות ישנות שלי למגזין 'פלייבוי', אני חושבת 'למהלא ביליתי עירומה כל הזמן?'. אני לא נהיית צעירה יותר, אז אני רוצה לחגוג את מי שאני כיום". צודקת!

קורטני קרדשיאן | אחות של, בת 42

קורטני קרדשיאן. GettyImages
לימודית. קורטני קרדשיאן/GettyImages

למרות שעברה משבר גיל 40 שכלל בן זוג מאוד צעיר, התמוטטות ודמעות מול מצלמות הריאליטי המשפחתי, קורטני קרדשיאן סיפרה בשנה שאחרי ש"החלק הכי טוב בהתבגרות הוא לבחון ולשקף כמה השתנה לאורך השנים שבהן אני חיה. אני מרגישה שלמדתי כל כך הרבה, התפתחתי וגדלתי כל כך הרבה כאדם", הסבירה. כל עוד את בסדר עם קים...

פמלה אנדרסון | חתיכה דוקרנית בת 53

קעקוע צמיד גדר התיל של פמלה אנדרסון. Gustavo Caballero, GettyImages
נרגשת. פמלה אנדרסון/GettyImages, Gustavo Caballero

פצצת המין האולטימטיבית, פמלה אנדרסון, עדיין סקסית גם כשהיא בגיל 53. "אני נרגשת מאוד להתבגר, להזדקן. אני מרגישה שיש הרבה יותר חופש בהזדקנות, אתה משחר ופשוט זורם עם החיים בשלב מסוים", סיפרה.

מריה קארי | דיווה בת 52

מריה קארי, למגזין Paper. papermag.com, סריקה
האמנסיפציה שלה. מריה קארי/סריקה, papermag.com

מריה קארי כלל לא מציינת ימי הולדת, היא לא מאמינה בהם, אלא קוראת להם "יום השנה שלי". מתעלמת? היא מספרת ש"אני לא מודה שהייתי בקבוצת הגיל ההיא (40). אין לי מושג מה זה אומר, אני בת 12 לנצח", צחקה, "הלכתי ברחוב לא מזמן לבושה בפיג'מה לילדות יחד עם הבת שלי. אני חושבת שאנשים צריכים להתעלם תמיד מהגיל, לחיות ללא מודעות לגיל. בכנות, כשאתה מתייג את עצמך כמספר מסוים, זה מגיע עם השלכות, אז למה לעשות את זה?. אם לא הייתי מפורסמת, אנשים בכלל היו מנחשים בת כמה אני?", תהתה. טוב, חלק מהאנשים בעולם בטח היו יודעים...

ריס ווית'רספון | לא רק בלונדינית בת 45

ריס וויתרספון על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
מתה על הגיל! ריס ווית'רספון/GettyImages

ריס ווית'רספון, הכוכבת שהיא ממש לא רק בלונדינית, לא מצטערת על סימני הגיל. "אני פשוט מרגישה שהרווחתי את השיער האפור והקמטים הדקים שלי, אני אוהבת אותם!", הסבירה בעבר, "אני כל כך מעדיפה להיות בת 43 על גיל 25... יש לי נקודת מבט אחרת כי אני נמצאת על הפלנטה הזו מעל ל-40 שנים ולא הרגשתי באותה הצורה כשהייתי בת 25. לא היו לי את אותם דברים לומר לעולם, כי חוויתי חוויות מלאות ואני יכולה לדבר אחרי מחשבה על השינויים שהייתי עושה ורוצה לראות ביקום".

ג'ניפר לופז | בוטילישס בת 51

ג'ניפר לופז הבורסה לתכשיטים. יח"צ,
מלכת קאמבקים. ג'ניפר לופז/יח"צ

מישהו בכלל יכול להאמין שג'ניפר לופז, מאמאסיטה שכמותה, כבר בת מעל ל-50? היא בהחלט לא מאפשרת לגיל הכרונולוגי שלה לעצור אותה. "אני מרגישה ממש כמו שהרגשתי כשהייתי בת 28. העצמות שלי לא כואבות. אני מרגישה מצוין", העידה ג'יי לו. "אני דווקא מרגישה טוב יותר, בטוחה יותר בעצמי וכשהייתי בשנות העשרים לחיי לא הייתי בטוחה בעצמי. עכשיו אני באמת יכול למתוח גבולות, אני לא צריך להישאר 'כלואה בקופסה'. בשלב זה אני יכולה לומר לעצמי, 'אז מה אם אני נופלת, אז מה?' אני פשוט קמה על הרגליים ועושה קאמבק".

שרון סטון | מקבלת את עצמה בגיל 63

שרון סטון. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
אינסטינקט בסיסי. שרון סטון/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

שרון סטון כמעט שלא הצליחה לקבל את הגרסה המבוגרת שלה, אבל ברגע האחרון, הבינה עד כמה היא לוהטת כפי שהטבע רצה. בערך. "את צריכה לשבת ולהסתכל טוב על עצמך, במיוחד כשאת מתבגרת והפנים שלך משתנות. אנשים מפחדים להשתנות; כי הם חשים שהם מאבדים משהו, אבל הם לא מבינים שהם גם מרוויחים משהו", הבהירה בכנות. "אני חשבתי שאיבדתי את הסערה הפנימית שיש לאדם צעיר יותר, אבל זכיתי בסוג של עומק אישיותי יפהפה. אולי איבדתי את הפנים המלאות שלי, אבל ניכסתי לעצמי עצמות לחיים נהדרות. אני לא יכול להתחיל לתאר כמה רופאים ניסו לשכנע אותי לעבור מתיחת פנים, אפילו נתתי לאחד מהם להסביר לי על זה באופן מפורט וכמעט שעשיתי את זה. אבל כשבחנתי תמונות ישנות שלי חשבתי לעצמי - מה ימתחו לי בדיוק? כן, כמעט שעברתי ניתוח, אבל, בכנות, אני חושבת שב'דפקטים' האלה בגוף יש משהו מיני וסקסי. סוג של חושניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully