וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארץ-ציון-ירושלים: צפו במפורסמים מביכים את עצמם בשירת ההמנון

אמנון גולדמן

עודכן לאחרונה: 15.4.2021 / 11:20

למה יש לנו ארץ נהדרת ומה פחות נהדר בה? והכי חשוב - מה המילה האחרונה בהמנון של מדינת ישראל? צפו בנטלי דדון, גלית גוטמן, עינת שרוף וישראל אהרוני עונים על שאלון לרגל יום ההולדת של מדינת ישראל. וואלה! סלבס התקווה

מפורסמים שרים את "התקווה", יום העצמאות 2021/מערכת וואלה! סלבס

נראה שהשנה האחרונה הייתה קשה במיוחד עבור העולם ובעיקר עבור ישראל - בין הבחירות השלישיות, וירוס הקורונה ושלל מקרים מצערים, נראה שאחרי הכל, ברגע האמת, תושבי המדינה הצעירה, שחוגגת רק 73 שנות קיום, יודעים לעמוד אחד לצד השני, לתמוך ולעזור כשצריך. אז וואלה! סלבס יצאה לחגוג עם מדינת ישראל את יום הולדתה ושאלה את המפורסמים המקומיים כמה שאלות על המצב בארץ וגם הריצה קצת דאחקות. בכל זאת, יום חג.

איגי וקסמן, עתי שולברג. ניר פקין
יש להם ארץ נהדרת? איגי ועתי/ניר פקין

"וואו, כל כך הרבה סיבות. אנשים, רגש חם", ענה עתי שולברג לשאלה למה יש לנו ארץ נהדרת. אשתו, איגי וקסמן, קצת הרחיבה וענתה, "מה זאת אומרת, יש לנו את הארץ הטובה ביקומים כי גם יש מזג אוויר מושלם, גם אנשים שמחים ומחבקים כעיקרון בלי קשר לקורונה". ומה עינת שרוף השיבה? "כל הזמן מדברים על זה שיש פה חרדים ויש דתיים ויש פה זה וזה - יש לנו ארץ אחת". אה כן, וגם בגלל שיש למדינה המיוחדת הזו את נטלי דדון, זה היא אמרה לא וואלה! סלבס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נטלי דדון בהשקת פילה. רפי דלויה
מזל שיש אותך. נטלי/רפי דלויה

ובכל זאת, בתור ישראלים, חייבים לחפש גם את הדברים הפחות טובים - אז מה קצת פחות נהדר בארץ ישראל? "הכל לא נהדר בישראל", השיב גורי אלפי, "חוסר השלמות שלה זה היופי שלה, זה החן שלה", ומה מלכת היופי במיל', טיטי איינאו חושבת על המצב במדינה? "פחות נהדר? הבחירות, הפוליטיקאים, פחות נהדר ומה שקורה בממשלה פחות נהדר".

טיטי איינאו. PUMA, יח"צ, רפי דלויה
פוליטיקה לא בשבילה. טיטי/רפי דלויה, PUMA, יח"צ

ולסיום, אי אפשר בלי קצת דאחקות, אז וואלה! סלבס שאלה את המפורסמים מה המילה האחרונה בהמנון המפורסם של המדינה. רמז: עיר הבירה. אבל נראה שהלחץ מהשאלה והעובדה שהם לא שרו את ההמנון בתקופה האחרונה קצת השפיע על הסלבס, אז בלי מילים מיותרות, פשוט תצפו עד הסוף.


וואלה! סלבס שרה את ההמנון כל בוקר בשביל לזכור מאיפה היא באה ולאן היא הולכת.

לשלל הכתבות המיוחדות שלנו ליום העצמאות ה-73 - לחצו כאן

קים אור אזולאי בהשקת פילה. רפי דלויה
אין על ישראל. קים/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully