וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: גל גברעם ותום חיימוב רק יצאו מהבית וכבר הסתבכו עם הפפראצי

16.4.2021 / 0:21

בזמן שמרגלית צנעני קיבלה את הבשורה המשמחת כי תשפוט לצד סיימון קאוול, כוכב אחר בשם צחי הלוי נבחר להיות פרזנטור של אחת מחברות הסלולר הגדולות בישראל - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

תקרית אלימה בכניסה למסיבת סיום העונה של "האח הגדול" 2021/ניר פקין

את הרשימה נפתח עם חדשות טובות זאת לאחר שצחי הלוי, שרק לאחרונה קיבל לאוויר העולם בייבי חדש, קיבל השבוע עוד בשורות משמחות זאת לאחר שנבחר להיות הפרזנטור של חברת הסלולר "גולן טלקום" וכבר הספיק להצטלם לקמפיין החדש של החברה ובכך נכנס לפנתאון השמות המכובד שכולל את יהודה לוי, נינט טייב ואיל קיציס.

צחי הלוי. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
פרנזנטור. צחי/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת עוד מישהי שקיבלה בשורות טובות השבוע - אז סמסו מברוק לזמרת הכי מלעונה בתעשייה, מרגלית צנעני, שבקרוב מאוד תראה לשופט הבינלאומי, סיימון קאוול, איך מסלסלים באנגלית או מה זה חפלה, זאת לאחר שוואלה! סלבס חשפה כי מרגול נבחרה להיות שופטת בתכנית "אקס פקטור" לצד אביב גפן ונטע ברזילי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מרגלית צנעני. ניר פקין
תעשה שמח בשולחן השופטים. מרגול/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, שם מככבת לה נטלי דדון, שאחרי כל סאגת הפרידה-חזרה לבן הזוג ואבי בנה, עמית פרליס, החליטה שלרגל יום ההולדת שלה - היא רוצה לחזור לשורשים, אז בקרוב מאוד היא תארוז מזוודות, כמה גלביות ואת החבר האוהב ותטוס לטיול שורשים במרוקו.

נטלי דדון בהשקת פילה. רפי דלויה
עשית שורשים? נטלי/רפי דלויה

אל המקום השני והמכובד יש לוואלה! סלבס עוד חדשות משמחות זאת לאחר שגולשים חדי עין שלחו לוואלה! סלבס תיעוד של רמי ורד והספק חברה, ספק אקסית - לימור קרליק קורן - מבלים ביחד בסלון הביתי של החבר הטוב מהבית, אורן אסידו, שהזמין אותם לארוחת ערב. אז מה קורה שם?

רמי ורד. תמונות גולשים, צילום מסך
ביחד או לא? רמי ולימור/צילום מסך, תמונות גולשים

ובמקום הראשון, איך לא, הפאוור קאפל החדש בביצה - גל גברעם ותום חיימוב - שהגיעו בתחילת השבוע למסעדה של אסידו על מנת לחגוג את סיום העונה, אלא שבכניסה הם היו מעורבים (בעל כורחם) בתקרית אלימה עם צלמי הפפראצי והאבטחה של המקום זאת לאחר שהפפראצי ניסה לצלם אותם, מה שעיצבן את המאבטחים שדחפו אותו אל הרחוב.

וואלה! סלבס מעורבת בתקריות אלימות על בסיס יומי. בחדר המיטה שלה.

גל גברעם, תום חיימוב. ניר פקין
בלי אלימות. תום וגל/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully