וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים שמאוהבים בעצמם: חידון הרומנטיקה הגדול של ביצת הבידור

עודכן לאחרונה: 15.4.2021 / 11:19

זוכרים איפה יעל בר זוהר הכירה את גיא זוארץ? בטוחים שאתם מכירים את כל הזוגות הדביקים שיצאו מ"האח הגדול" ומה בכלל הקשר בין יהודה לוי לנתניהו ג'וניור? נראה אתכם עונים נכון על חידון הרומנטיקה הגדול של הכוכבים המקומיים. וואלה! סלבס סרט כחול-לבן

חידון מפורסמים  ליום העצמאות 2021. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
מי בביצה היה עם מי, איך ולמה?/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

מאז שחר הימים, תחילת האנושות, אי שם מזמן, אם היה משהו שאנשים אהבו, רצו, לא יכלו מבלי לרכל עליו - הוא התחום הרומנטי של החיים. נו, חיי האהבה, השידוכים, חיי הנישואים וגם פרידות וגירושים, תמיד היו אלה שגרמו להכי הרבה ריגושים בקרב כולם, הפכו לשיחת היום ולמה שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו. ואם מדובר באדם מפורסם, אישיות שמוכרת בקרב אלפי, עשרות אלפי, מיליוני אנשים, הכל הופך למעניין אפילו הרבה יותר.

רכלו על חיי האהבה של המפורסמים גם באינסטגרם

בעוד שוואלה! סלבס היא זו שמביאה לכם מדי יום את כל הסיפורים הזהובים על ההיא שבהריון, ההוא שיצא עם ההוא והיא שנפרדה מההוא (השלימו את החסר בעצמכם) בביצת הבידור, לרגל החג כחול-לבן, מלכת הרכילות החליטה לאתגר את חובבי הטראש הציוניים בחידון טריוויה על כל מה שקרה בינו לבינה, לבינו, לבינה, בתעשיית הבידור הישראלית. אתם יודעים, שיהיה לכם מה לעשות בפקק שבדרך אל המנגל או רגע אחרי שסיימת לצפות בחידון התנ"ך.

אם אתם בטוחים שאתם זוכרים את כל נשותיו של שימי תבורי, יודעים מה שם הבויפרנד של נועה קירל, עוקבים אחרי חיי הנישואים של יב"ז וגי"ז או מכירים את כל הזוגות הדביקים שיצאו מריאליטי על המסך המקומי - הגיע הזמן שלכם לבחון את עצמכם ולראות כמה אתם טובים בהיסטוריה של פרשיות האהבים הישראליות.

לשלל הכתבות המיוחדות שלנו ליום העצמאות ה-73 - לחצו כאן

נתחיל בשאלה קלה: לפני שבילה עם האקסית המיתולוגית נינט טייב, עם מי יהודה לוי יצא?

אליענה בקייר
אפרת בוימולד
אגם רודברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully