וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה הריאליטי שהסתכסך עם חבריו הטובים אחרי שהתפרסם

16.4.2021 / 0:22

הפרסום והתהילה מביאים איתם כוח, מעריצים, מחזרים והרבה כסף - אבל עבור זוכה הריאליטי המפורסם הזה, הניצחון הגיע עם חשדות והאשמות כלפי האנשים הכי קרובים אליו בשנים לפני שהופיע על המסך... רק כי הפך לחשדן כלפי חבריו הטובים. וואלה! סלבס רגיעון

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

פנים רבות לתהילה בישראל, כמה מהן ברורות וגלויות לכולם: אנשים רודפים אחריך ברחוב עבור תמונת סלפי או מבקשים את תשומת הלב שלך, העבודות החדשות שאותן כוכב לוהט מקבל מגיעות עם המון כסף, מחזרים ומחזרות יש פתאום בשפע, העניין התקשורתי גדול ולצד המתנות שאתה מקבל, האנונימיות נעלמת. אבל כמו תמיד, על החסרונות לא באמת מדברים, כי עם כל ההטבות והפיתויים הגדולים שבפרסום, יש סטארים מקומיים רבים שמרגישים בודדים.

זה הסיפור של זוכה תכנית הריאליטי המאוד, מאוד מוכר הזה, אליו נחשפתם לראשונה כבחור מן העם והצליח לסחוף אחריו רבים שחיבבו את מה שראו כשהופיע על המסך. עד כאן הכל טוב ויפה, כיוון שגם בשעה שבה כולם צפו בו, בסביבתו היו חברים טובים (ולא מפורסמים, ממש כפי שהוא היה בעצמו) שבמשך שנים של מערכת יחסים קרובה דאגו לתמוך, לפרגן, להרים לו ולייעץ כשרצה. רק שאז, כאמור, זכה ומאז החבר'ה מספרים שהכל השתנה.

למה? כיוון שכעת, הם מתפקדים על תקן חברים לשעבר. מתברר שאחרי שהתפרסם, הריאליטי סטאר כנראה לא היה מוכן לחיים בביצה ונכנס לסחרור מבלבל, כך שבמשך תקופה לא ארוכה הצליח לריב, להסתכסך ולנתק את הקשר עם כל חבריו הטובים.

אלה, סיפרו לוואלה! סלבס על כך שנהג כלפי ה"אחים שלו" בחשדנות, פרק עליהם את כל העצבים והמתח שחווה, במהלך חיכוכים ופיצוצים חוזרים איתם - אבל להפתעתם, גם האשים אותם שהם רוצים ברעתו ומנסים לנצל אותו, בזמן שהוא מתפקד על תקן הכוכב הלוהט. אז זהו, שהם נותרו אותו הדבר, כי זה הווינר שכנראה השתנה ובכך הפסיד את אלה שאהבו אותו.

יודעים מי הזוכה שרב עם החברים הטובים?

באיזו תחרות ריאליטי זכה?

בונוס: מאז הוא השתתף בתחרות ריאליטי נוספת?

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully