וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: דניאל גרינברג הפכה את השבוע שלכם למעניין יותר

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 14:23

בזמן שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על העסק החדש של עומר אדם, היא גם לא שכחה לדווח לכם על המטריד של מעיין אדם שהחליטה להוציא נגדו צו הרחקה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

דניאל גרינברג/אינסטגרם

את הרשימה נפתח עם חדשות לא כל כך טובות, ככה זה כשאחת ממלכות היופי הכי אהובות וזכורות, טיטי איינאו, מחליטה להיפרד מבן הזוג של בשלושת החודשים האחרונים וממשיכה הלאה. כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס, איינאו החליטה שעם כל האהבה שלה לחבר המיליונר - היא מעדיפה לבלות את הלילות שלה לבד ואמרה לו "ביוש".

טיטי איינאו. אינסטגרם, צילום מסך
ביוש. טיטי והאקס/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה אל המקום הרביעי, שם נמצא חבר של איינאו מהביצה המקומית, ג'וזי זירה, שרק יצא מהבית הכי מפורסם במדינה וכבר החליט לנקוט בצעד שעלול לשנות את חייו. כפי שחשפה וואלה! סלבס, הדייר הצרפתי, שלא ראה את אימו ב-20 השנים האחרונות, החליט לעלות בקרוב על מטוס הישר אל העיר הכי רומנטית בעולם ולפגוש את מי שהביאה אותו לאוויר העולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'וזי זירה למאניה ג'ינס. איקונזביימדיו,
הוא רוצה לאמא. ג'וזי/איקונזביימדיו

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד בחור שאוהב להסתובב בעולם, כך שלאחר שחזר ממיאמי ודובאי - נחת עומר אדם הישר באילת, שם הוא מבלה לא מעט מזמנו בחוף ים חדש, ולא סתם, כי וואלה! סלבס חשפה שאותו חוף ים שייך לדם שהחליט להיכנס שותף במסעדה.

עומר אדם בלי חולצה. אינסטגרם, צילום מסך
מה שקורה באילת. עומר/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיעה אדם אחרת, הפעם מדובר במעיין אדם שהגישה תלונה במשטרה נגד גל (חזקיהו) טננבאום שאיים עליה כי יבצע טקס פולסא דנורא נגדה. בזמן שמגישת הטלוויזיה נמצאת בדובאי - בית המשפט קבע כי על אותו מטרידן לשמור מרחק מאדם והוציא נגדו צו הרחקה האוסר עליו להתקרב אליה.

מעיין אדם. ניר פקין
שמור מרחק. מעיין/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא, הבחורה שעשתה לכם את השבוע האחרון להרבה יותר מעניין - ככה זה שדניאל גרינברג נתפסת מעשנת בזמן היריון, מאבדת את סבה וכמובן, אל תשכחו את העובדה שוואלה! סלבס גם חשפה את העובדה שהיא ובעלה, אייל גולן, מצפים לבן זכר.

וואלה! סלבס עדיין לא חשפה את המין שלה, כי היא בעצמה לא סגורה על זה.

אייל גולן, דניאל גרינברג. דודי חסון,
יש להם בן. אייל ודניאל/דודי חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully