וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא הריאליטי התפוס - מטריד נשים אחרות בהצעות מגונות

9.4.2021 / 0:01

הבחור שבו צפיתם בריאליטי על המסך הקטן השאיר רושם של אדם מוכשר וכריזמתי, שגם נאה מאוד למראה. חבל שהוא תפוס? אז זהו, שמתברר שזה לא מפריע לכוכב "להתחיל" באגרסיביות עם נשים אחרות, עם הצעות שלא משאירות מקום לבלבול. וואלה! סלבס בלוק

בחורה חווה דייט גרוע. ShutterStock
בחורה חווה דייט גרוע/ShutterStock

גולשי וואלה! סלבס, דעו לכם שמה שאתם לא יודעים על הכוכבים החביבים עליכם הרבה, הרבה יותר מפתיע ומרגש מכל מה שאתם כן שומעים אצל כל הרכלנים. למשל, הסיפור מסמר השיער שקשור לאחד מכוכבי הריאליטי המוכרים ביותר שצמחו בשנים האחרונות על המסך הישראלי, כזה שהוא לא רק מוכשר, מקסים וכריזמטי, מכבד וג'נטלמן, אלא גם נאה למראה בהחלט. מה הפלא שאחרי התחרות שבה כיכב הגבר הפך להיות שם בולט בביצת הבידור, הוא החבילה המלאה... כלומר, ממש לא מלאה.

מתברר שהבחור (עליו שמעתם כאן בעבר גם בהקשרים רומנטיים) מטפח בחודשים האחרונים זוגיות עם בחורה בת מזל. עד כאן הכל טוב ויפה, רק מה שהיא לא יודעת הוא שיוצא הריאליטי יוצא איתה ומנסה את מזלו עם בחורות אחרות. טוב, זה לא שהוא פלרטטן עם חיוך כובש, כמו שהוא מתחיל עם אותן נשים, במציאות וגם באמצעות הודעות ישירות באפליקציות רשת, בתקווה ליהנות איתן בין הסדינים.

עם זאת, על פי עדויות שהגיעו לוואלה! סלבס, "מתחיל" היא הגדרה לא מדויקת למה שקורה שם, כיוון שמה שיוצא לו מהפה (או בטקסט) הוא מאוד מפורש, מאוד אגרסיבי, מאוד בוטה ומאוד מטריד. מתברר שכוכב הריאליטי לא בדיוק יודע לקבל "לא" מהבחורות, ממשיך, מנסה שוב ומביך את הנשים שנמצאות בצד השני ולא בדיוק מעוניינות לבלות בחברת הצ'ארמר התפוס. לא זה לא, מטרידן!

אתם יודעים מי הוא הכוכב המטריד?

באיזו תכנית ריאליטי גיליתם אותו?

בונוס: ידעתם שהוא בזוגיות בימים אלה?

דייט רע. shutterstock, ShutterStock
דייט רע/ShutterStock, shutterstock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully