וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנות נתק: ג'וזי זירה יטוס לפגוש את אמא שלו

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 14:43

בלעדי: יוצא "האח הגדול" הטרי, שריגש את צופי הריאליטי כשסיפר בבית המצולם על הנתק מאמו המנוכרת - יטוס בקרוב על מנת לפגוש אותה בצרפת, אחרי שלא התראו שני עשורים שלמים. צפו איך ג'וזי זירה מספר על כך. וואלה! סלבס קירוב לבבות

ג'וזי זירה מספר על המפגש המתוכנן עם אמא שלו, על סט הצילום של "מאניה ג׳ינס"/Iconz By Medio, יח"צ

אם צפיתם ב"האח הגדול" ואפילו קיוויתם שזה יהיה כוכב הריאליטי המתמיד, ג'וזי זירה, שייצא בסופו של דבר כמנצח מהבית (למרות שהגיע למקום השני המכובד) - קבלו חדשות טובות מכיוונו באדיבות וואלה! סלבס: הדי ג'יי שדיבר מול המצלמות בבית על הנתק הממושך שהוא חווה עם אמא שלו, זאת בעקבות הילדות הקשה שעבר בחברתה כשגדל בצרפת, החליט לנסות לגשר על הפערים.

מה זה אומר? שממש בקרוב, הוא יעלה על טיסה לעיר פריז, שם לא רק יבקר את אחיו שחי שם, אלא גם יפגוש את אמו - אותה לא ראה לא פחות מאשר 20 שנים. קירוב לבבות? סה לה וי.

רכלו על האיחוד של ג'וזי ואמא שלו גם באינסטוש

ג'וזי זירה למאניה ג'ינס. איקונזביימדיו,
הכל קול, או לה לה. ג'וזי זירה/איקונזביימדיו

יוצא הריאליטי בן ה-33, שסיים את ההרפתקה האחרונה שלו מול המצלמות רגע לפני פסח, צולם הבוקר (שלישי) לקמפיין קיץ 2021 של חברת "מאניה ג'ינס". בעוד שלדגמן תחת השמש הפאפי אוהב, את החוויה שלו במסגרת "האח הגדול", זירה לא מגדיר כחיובית במיוחד. "זה לא פשוט, זו הייתה חוויה נפשית שלקחה אותי למקום קשה מאוד עם עצמי אבל כל יום שעובר, טוב יותר", העיד.

עוד בוואלה!

ג'וזי, תום וקארין מגלים: באמת לא ידעו על גמר "האח הגדול"? צפו

לכתבה המלאה

רק שאז, כשנשאל על עניין הנתק הממושך מאמו, מי שסיפר כי הייתה מכורה לסמים כשהיה ילד עד שנלקח מחזקתה על ידי אבא שלו, חשף שהחליט לנסות להשלים את הפערים עם המאמא. "זה עניין שהוא קצת יותר אישי שלי, אבל אני יכול לומר שאני אמור לטוס בחודש הבא לאחי בצרפת, כבר דיברתי איתו על זה שאהיה אצלו ואז לפגוש את אמא שלי... להשלים כמה פערים", גילה על הסט, "מתוכנן לשבת בבית קפה, לדבר קצת אחרי 20 שנה". יפה להם, במיוחד לאור ההודעה הקולית שקיבל ממנה מול המצלמות.

ג'וזי זירה למאניה ג'ינס. איקונזביימדיו,
"מה אני לובש פאפי?". ג'וזי על סט הצילומים/איקונזביימדיו
ג'וזי זירה למאניה ג'ינס. איקונזביימדיו,
דוגמן שובבון/איקונזביימדיו

אבל לא רק זה, כיוון שבין המפגש עם המאמא בעיר האורות לצילומים אופנתיים, ג'וזי יבקר בעוד כמה יעדים דווקא כאמן ומוזיקאי. איפה בדיוק ינגן, פאפי? מיאמי שבארצות הברית, דובאי, האי היווני מיקונוס ואפילו בעיר קייב שבאוקראינה. מדליק.


וואלה! סלבס פוגשת את אמא שלה בסיוטים, למרות שהיא גרה בחדר לידה.

ג'וזי, האח הגדול, משפט לפני הגמר. רשת 13, צילום מסך
לא הצליח לעצור את הדמעות. ג'וזי ב"האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13
ג'וזי זירה למאניה ג'ינס. איקונזביימדיו,
חם לו. ג'וזי זירה מדגמן/איקונזביימדיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully