וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מבלה בחוף הים ולא שוכחת להסתיר את הפנים

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 0:18

הדוגמנית המפורסמת ניצלה את היום החמים ובילתה עם חברות בחוף הים כשהיא מצוידת בכובע, משקפיים וכן, גם מסיכה. למקרה שתהיתם, ברור שהיא ניסתה להסתיר את הפנים ברגע שראתה את צלם הפפראצי. וואלה! סלבס שוב חשה

בר רפאלי/ניר פקין

מכירים את המשפט שמנהגים רעים קשה לשנות? אז כנראה שזה תקף גם לגבי אחת הנשים הכי מפורסמות במדינה, בר רפאלי, שלמרות שבשנים האחרונות התרככה ביחסה לעולם הרכילות - כשהיא רואה צלם פפראצי, היא עדיין מעדיפה להסתיר את הפנים בכל דרך אפשרית. למזלה, הפעם מסיכת הקורונה די הצילה את המצב ועזרה לה לכסות את הפנים ולהקשות על חייו של הצלם.

בר רפאלי. ניר פקין
שיט, צלם/ניר פקין

רפאלי, שהחליטה לנצל את היום החמים, ירדה בשבוע שעבר לחוף הים בצפון תל אביב כשהיא מלווה בשתי חברות. רפאלי, אחת שדיברה בעבר על החשש שלה מווירוס הקורונה - הקפידה להיות רוב הזמן עם מסיכה על פניה. אבל לא רק, כי הדוגמנית המפורסמת הצטיידה גם במשקפי שמש גדולים וכובע שכיסו את רוב הפנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בר רפאלי. ניר פקין
איך אני אסתתר?/ניר פקין

ברגעים בהם ישבה עם החברות בשולחן, הרשתה לעצמה הרפאלי להוריד את המסיכה, זאת כמובן עד שהגיע צלם הפפראצי שגרם לה לרצות להסתתר שוב - אז היא פשוט חזרה להרגל המגונה שלה והשתמשה בידיה על מנת להסתיר את הפנים ולעשות לצלם הפפראצי חיים קשים. זה לא ממש עזר לה כפי שאתם שמים לב.

וואלה! סלבס מסתירה את הפנים כבר שנים כי היא פוחדת להפחיד ילדים.

בר רפאלי. ניר פקין
אה, כמו פעם/ניר פקין
בר רפאלי. ניר פקין
אפשר בירה?/ניר פקין
בר רפאלי. ניר פקין
לא חם לך?/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully