וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב ה"איכותי" שמאוד אוהב לרכל על חבריו לתעשיית הבידור

2.4.2021 / 1:10

על פניו, הכוכב המוקמי המוכשר שמוכר בכל בית בישראל, טיפח לעצמו תדמית מרוחקת, אליטיסטית, אפילו מתנשאת בעיניי הציבור. אבל בפועל? הוא נהנה מאוד לקרוא את מדור "שאלת השבוע" ולבקש את התשובות על הרכילות האנונימית ביותר שנוגעת בכל חבריו לביצה. וואלה! סלבס לא מגלה

כוכב רוק מפורסם. ShutterStock
כוכב רוק מפורסם/ShutterStock

קבלו עוד קושיה אחת לכבוד חג האביב החביב שבא עלינו לטובה: מי הכוכב הישראלי המאוד, מאוד מפורסם, כזה שבאמת מוכר בכל בית, מוכשר ומדובר, זה שנראה כאילו הוא "בורח" מכל מה שצהוב ואישי וחודר לפרטיות, זה שמשדר תדמית אליטיסטית, קצת מתנשאת, לא תמיד משתף פעולה עם התקשורת ובטח לא כזה שנוגע לחייו האישיים - אבל דווקא אוהב, בלשון המעטה, לרכל על הדברים העסיסיים ביותר שוואלה! סלבס מפרסמת לכם מדי שבוע?

אז הוא מאוד חכם, יכול להיות שלפעמים קצת רשע, עושה את עצמו התם - אבל מתברר שהכוכב הישראלי הענק הזה בעיקר יודע לשאול. איך מלכת הרכילות יודעת? כיוון שמדי שבוע, כשהיא מציגה בפני הגולשים את המידע האנונימי אבל המעניין בהחלט שעוסק בכל פעם באדם אחר בתעשיית הכוכבים המקומית, הוא עושה את מירב המאמצים על מנת להבין במי מדובר ואם המידע הוא על אחד מחבריו.

האם הוא חושש שמידע לוהט שנוגע אליו יגיע לתקשורת או שהוא סתם אוהב לדעת בבירור את הרכילות שאחרים מתקשים להבין מי עומד מאחוריה ולשתף בה אחרים? מי יודע, אבל אדוני, מדור "שאלת השבוע" כאן על מנת לבדר, לסקרן ולהישאר! תהנה.

חושבים שאתם יודעים מי הכוכב הגדול?

בונוס: האם הוא יודע שאחת משאלות השבוע עסקה בלא אחר מאשר בו?

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully