וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אשכנזי, אוהד בוזגלו והגרושה טסים לאי של הישרדות

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 14:51

כוכבי העונה הבאה של הריאליטי המפורסם הגיעו הבוקר לשדה התעופה בן גוריון - שם פגשו לראשונה את הכוכבים איתם הם אמורים לבלות בחודשים הקרובים על אי בודד ולחלוק איתם אורז, קוקוס וגם כמה בריתות. וואלה! סלבס זוממת

הישרדות/ניר פקין

קחו כוכב ריאליטי שהרגע יצא מ"האח הגדול", תוסיפו לו מתמודדת מהעונה הראשונה של "הישרדות" לכל אלו תוסיפו שחקן כדורגל שהוא גם כוכב ריאליטי, כוכבת רשת בלונדינית, ספורטאית מצטיינת וכוכב נוער סקסי במיוחד - הנה לכם חלק מהקאסט של הריאליטי המפורסם "הישרדות VIP" שנפגש היום לראשונה בנתב"ג רגע לפני שהוא ממריא לצלם עוד עונה של הריאליטי המצליח.

אוהד בוזגלו. ניר פקין
גרוש א'. אוהד/ניר פקין
פאני בוזגלו. ניר פקין
גרושה ב'. פאני/ניר פקין

צלם הפפראצי של וואלה! סלבס הגיע היום לשדה התעופה על מנת להיפרד מהשורדים שהצליחו לעבור את כל שלבי האודישנים ושרדו עד הסוף רק בשביל לטוס לאי המבודד ובלאכול במשך שבועות ארוכים רק אורז וקוקוס, כך שבין הכוכבים שלוהקו לתכנית אפשר היה לראות את האיש והקוביות, מייקל לואיס. כמו גם את אוהד בוזגלו והגרושה שלו, פאני. אבל לא רק, כי גם מעיין אשכנזי הגיעה עם מזוודה בצבע תכלת ונראתה מוכנה למסע הארוך.

מייקל לואיס. ניר פקין
עושה קאמבק לאי. מייקל/ניר פקין
יובל המבולבל. ניר פקין
לא רק לילדים/ניר פקין

עוד כוכבים שעושים את דרכם לאי: יובל המבולבל שפגש בשדה את קובי מאור כוכב 'סברי מרנן', שעל הליהוק שלו קראתם כאן לראשונה, הם לא היו לבד כי גם השחקן הנרי דוד עשה צ'ק אין ממש כמו גדי פניבילוב שהגיע עד לגמר של "האח" וכבר הספיק להכיר במקום את כוכב הנוער והזמר יהונתן בשן.

וואלה! סלבס ניסתה לזהות עוד כמה פרצופים שהם VIP אבל לצערה היא הייתה יותר מוכרת מהם.

הנרי דוד. ניר פקין
זוכרים אותו? הנרי/ניר פקין
אלה אייבינדר. ניר פקין
הולכת לעשות בלגן? אלה/ניר פקין
מעיין אשכנזי. ניר פקין
יש פה גם כוכבים אמיתיים. מעיין/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully