וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני מאנה מקבל תמיכה מקרין ביבס

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 15:09

איש העסקים המפורסם קיבל תפנית מפתיעה בפרשת הגירושים עם ג'ני צ'רוואני, כך שלאחר שקרין ביבס יצאה נגדו ותמכה בגרושתו, עכשיו היא מפרסמת סרטון בו היא מתנצלת על כך ששיתפה את הריאיון עם צ'רוואני ומספרת כי כל מה שפורסם הוא שקר. וואלה! סלבס מגשרת

רוני מאנה/יח"צ

נראה שסאגת הגירושים של רוני מאנה וג'ני צ'רוואני מסרבת להיגמר, אחרי ריאיון שהעניקה צ'רוואני למוסף "שבעה לילות", בו היא טוענת שמאנה אדם אלים וכי היא הייתה הצעצוע שלו - קיבלה הדוגמנית המפורסמת תמיכה מהפעילה להעצמה נשית, קרין ביבס, ששיתפה את הריאיון של ג'ני והביעה בה תמיכה תוך שהיא יוצאת נגד מאנה.

רוני מאנה, ג'ני צ'רוואני. ניר פקין
איך זה יגמר? רוני וג'ני/ניר פקין

מאנה, שלא ממש אהב את העובדה שביבס תומכת בגרושתו מבלי לשמוע את הצד שלו, הגיש תביעה על סך חצי מיליון שקלים נגד קרין בגין לשון הרע. אלא שאז, חלה תפנית בעלילה והשניים נפגשו לשיחת גישור - שלאחריה, הבינה ביבס כי היא טעתה בשיפוט המהיר שלה ואף צילמה סרטון בו היא מודה על טעותה ומבקשת את סליחתו של מאנה.

עוד בוואלה!

רוני מאנה מנשנש צהריים עם בחורה מסתורית

לכתבה המלאה
רוני מאנה, קרין ביבס. אינסטגרם, צילום מסך
התנצלה. רוני וקרין/צילום מסך, אינסטגרם

"אני מבקשת לנסות ולתקן עוול שנגרם בעקבות פוסט ששיתפתי", אומרת ביבס בסרטון, "בעל כורחי מצאתי את עצמי ככלי להתנגחות בין שני הצדדים שכל רצוני היה לחזק נשים. לאחר ששוחחתי ארוכות עם רוני מאנה נחשפתי לאדם טוב, רגיש, שפועל רבות לקידום זכויות הנשים ומניעת אלימות נגד נשים", אמרה קרין והמשיכה, "מצאתי כי הקשר בינו לבין אלימות מכל הסוגים רחוק , לא תואם את שפורסם ולא מתקרב לאישיותו. אני מתנצלת אם נגרם עוול בכך ששיתפתי את הכתבה".

וואלה! סלבס כבר שנים מנסה להתנצל בפני אבא שלה אבל הוא לא מוכן לסלוח לה שגנבה לו את נעלי העקב.

רוני מאנה. ניר פקין
פנוי לדייטים/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully