וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מי יודע כל מה שקורה בביצת הבידור? נראה אתכם!

עודכן לאחרונה: 27.3.2021 / 0:59

מכירים את השיר שמתגן אחרי קריאת ההגדה בפסח, שבו בני ישראל בוחנים את הידע שלהם ב-13 שאלות? וואלה! סלבס החליטה לבדוק אם אתם מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הכוכבים המקומי בתקופה האחרונה, כדי שתוכלו להוכיח אחת ולתמיד שמגיע לכם התואר "אני יודע"! חג שמח

כוכבי "האח הגדול" 2021 בבריכה/באדיבות רשת 13

לא משנה כמה קטנה, צפופה או לא כזאת נוצצת תעשיית הבידור הישראלית - ממש כמו אחיותיה מעבר לים, גם היא מלאה בסיפורים מסעירים, בשורות משמחות ורגעים יוצאי דופן, שהופכים את החיים של כל חובבי הרכילות למרגשים יותר. כי אין כמו ההיא שנפרדה מההוא כדי להיכנס להריון מהאחר, שרב עם החבר באינסטגרם שבו גיליתים שהיא מאוהבת בהיא שהייתה עם ההוא. מרגש.

רכלו על הסלבס בארץ גם באינסטגרם

חובבי צהוב יקרים, לכבוד חג האביב 2021, זה שבו קוראים בהגדה ושרים לקראת סיום את פזמון השאלות הבלתי נשכח עם הלחן העממי, "אחד מי יודע", וואלה! סלבס החליטה להגיש לכם שי צנוע בדמות סיכום רגעים, סידרי משנה וסיפורים צהובים (כמו יום אביך במיוחד) - שעליהם חובבי הז'אנר בהחלט אמורים לדעת, בצורת חידון טריוויה בן 13 שאלות על כל הכוכביא. נו, ממש כמו בשיר.

אז מה קורה עם השיבטיא של אייל גולן, מי אמר למי ב"האח הגדול", איך עומר אדם קשור למלכת יופי, מה עם ההריון של גל גדות ומה הוא שמה של אחת התינוקות החמודות של הביצה? אתם בטח יודעים, יאללה, נראה אתכם עונים על רקע לחן עממי באדיבות וואלה! סלבס, וואלה! סלבס, וואלה! סלבס - שבשמיים ובארץ. אל תשכחו זאת. אמן.

חידון מפורסמים פסח 2021. אינסטגרם, צילום מסך
מה אתם יודעים?/צילום מסך, אינסטגרם

נתחיל במשהו קל: זהבה בן ניצחה בעונת "האח הגדול", אבל מי הגיע למקום השלישי בריאליטי?

ג'וזי זירה... וכמה שהוא התבאס מזה
תום חיימוב. מקום יפה לדייר "אנונימי"
גל גברעם, אבל לפחות זכתה באהבה של תום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully