וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבה בן סוף סוף זכתה בטיפת מזל וגרמה לכם להזיל דמעה

עודכן לאחרונה: 26.3.2021 / 3:58

בזמן שזהבה בן כבשה את לבבות הצופים והייתה האחרונה שיצאה מבית האח הגדול, זוהר שטראוס החליט לעשות פרסה ולחזור לאי של הישרדות - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

בווידאו: זהבה בן זוכת האח הגדול/מערכת וואלה!

את הרשימה נפתח עם השחקן המסוקס, זוהר שטראוס, שרק לפני שנה לקח חלק בתכנית הריאליטי "הישרדות" והיה המודח השלישי שעזב את האי - מה, שככל הנראה, גרם לו לתחושת החמצה, מה שהביא אותו לקבל את ההחלטה ולחזור שוב לאי בעונה הבאה, כפי שוואלה! סלבס פרסמה לראשונה.

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
חוזר לאי. זוהר/צילום מסך, רשת 13

אל המקום הרביעי, מגיעה כוכבת מריאליטי אחר - גל גברעם - שרגע לאחר שיצאה מהבית המפורסם, הפכה לכוכבת מבוקשת, כך שמהר מאוד היא החלה לקטוף קמפיין אך נראה שלא הכל הולך כשורה כך שקמפיין אחד לתרומת שיער לחולות סרטן התבטל זאת לאחר שגילו כי העמותה מקבלת חסות מחברת "פנטן" שנמצאת בשיתוף פעולה עם "מאקו", שכזכור הם המתחרים של "רשת".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
גל גברעם, האח הגדול 2021. מיכה לובטון,
הקמפיין שהתפספס. גל/מיכה לובטון

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא חבר של גברעם מאותו הריאליטי - ג'וזי זירה - שקטף גם הוא קמפיין פחות מיממה לאחר שירד במדרגות של הבית המוכר. הפעם, יפרסם הצרפתי השרמנטי את וודקה "ואן גוך" וינסה לשכנע אתכם שהאנג אובר הוא לא תמיד דבר רע.

ג'וזי זירה בלי חולצה. אינסטגרם, צילום מסך
טופמודל. ג'וזי/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיע אורח כבוד שביקר בבית "האח הגדול" - אייל גולן שמו, שהחליט להוציא השבוע אלבום במהלך שיווקי חסר תקדים, כך שבכל שעה שיחרר הזמר שיר עם קליפ חדש, שבאחד מהם הוא מצולם עם ילדיו ואשתו, דניאל גרינברג - בו סיפרה המשפחה כי הם מצפים לבייבי נוסף, לא לפני שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לחשוף את הבשורה המשמחת.

אייל גולן, דניאל גרינברג, מיאל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה במזל! אייל ודניאל/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, איך לא, חברתו הטובה של הגולן - הזוכה הגדולה של "האח הגדול": זהבה בן, שגרמה לכולנו להתאהב בה מחדש בזמן השהייה שלה בבית הכי מפורסם במדינה, ואף הייתה האחרונה שיצאה מהבית רק בשביל לזכות בפרס הגדול, מיליון שקלים חדשים.

וואלה! סלבס כבר שנים מנסה לכבוש לבבות, היא עדיין מנסה.

הזוכה הגדולה של האח הגדול - זהבה בן, 23 במרץ 2021. מיכה לובטון,
מברוק!/מיכה לובטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully