וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גברעם נאלצת לוותר על קמפיין, לא תאמינו למה

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 7:24

מי שרק לאחרונה יצאה מבית האח הגדול ונחשבת לאחת הכוכבות המבוקשות בעולם הפרסום, נאלצה לוותר על קמפיין לעמותה ידועה מסיבה שלא הייתם מצליחים לנחש בחיים - אז מה קרה מאחורי הקלעים? וואלה! סלבס לא תורמת

מאחורי הקלעים של "האח הגדול" - גל גברעם באיפור שיער של גילי אלגבי/צילום: יחסי ציבור

רגע אחרי שיצאה מהבית הכי מפורסם במדינה, גל גברעם הוצפה בהצעות לקמפיינים, פרסומות ותרגילי שיווק שונים ומשונים, אך בעזרת הסוכנת שלה, אלינור שחר - היא ידעה מה לסנן ולמה להיענות בחיוב, כך שבימים האחרונים התקיים משא ומתן מתקדם עם הכוכבת לככב בקמפיין השנתי שלהם "צמה של עוצמה", במסגרתו אמורה לשכנע החברה של תום חיימוב את הקהל הרחב לתרום את שיערם למען חולי סרטן שהשיער שלהם נשר.

גל גברעם, גמר האח הגדול. גילי אלגבי,
מי רוצה לתרום? גל/גילי אלגבי

הכל כמעט היה סגור ומוכן ליום הצילום, אלא שלאחר שקיבלו את החוזה - הבינו הצדדים כי יש בעיה. אז מה קרה? מתברר שהעמותה ששכרה את שירותיה של גברעם ממומנת ברובה על ידי חברת מוצרי השיער "פנטן", ולמה זה משנה? כי חברה השמפו המפורסמת חתמה על שיתוף פעולה עם האתר "מאקו" שהוא אתר הבית של "קשת" ואילו גברעם מזוהה עם המתחרים מהצד השני של הכביש, "רשת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גל גברעם. רשת 13, צילום מסך
נאלצה לוותר/צילום מסך, רשת 13

"במאקו לא הסכימו בשום פנים ואופן שהפנים של מי שהרגע יצאה מהאח הגדול יהיו מרוחים על אתר הבית של קשת, זה לא הגיוני בשום צורה", סיפר מקורב המעורב בפרטים," אבל גם מצידה של גל הבינו שהם לא יכולים לעשות קמפיין שיפורסם אצל המתחרים", סיפר המקור, "ולכן גם בסוכנות שלה החליטו שעדיף לוותר הפעם על ההצעה".

מ"מאקו" נמסר בתגובה: "לא הוטל וטו מצד מאקו על זהות הפרזנטורית בשום שלב והשתתפותה בוטלה מטעמה בלבד. כל אמירה אחרת היא ניסיון לייצר עיוות של המציאות".

מסוכנות אלינור שחר נמסר: "אין תגובה".

וואלה! סלבס נבחרה להיות פרזנטורית של קרם נגד חצ'קונים אבל זה לא עבד עליה אז החוזה בוטל.

גל גברעם. דור ערבה,
עד הקמפיין הבא/דור ערבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully