וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של כוכב נוער הענק - מחכים שייצא מהארון!

עודכן לאחרונה: 26.3.2021 / 3:58

כמה מחבריו הטובים ביותר של אחד מכוכבי הנוער הגדולים בישראל בשנים האחרונות, לא יכולים לחכות שהבחור יעשה סדר בארון הפרטי שלו. הסיבה: כרגע הוא בעניין של נשים, אבל הם בטוחים שבעתיד הקרוב החתיך יכריז בגאווה שהוא נמשך לגברים. וואלה! סלבס סיקרט

תחתונים בצבעי מצעד הגאווה. ShutterStock
תחתונים בצבעי מצעד הגאווה/ShutterStock

זו התקופה הזאת בשנה שבה כולם עושים סדר בארון הפרטי שלהם, לא כך? כי הגיע הזמן לאוורר סוד כמוס, שחבריו של אחד הכוכבים הצעירים הכי מוכרים בישראל מספרים לאחרים: למרות שכרגע נדמה שהחתיך בעניין של נשים, הם בטוחים שבבוא היום כולם ידעו שהוא בכלל מעדיף לעשות אהבה עם בני מינו.

אז למה מתכוונים החבר'ה הקרובים של הצעיר המוכשר והעסוק (שחביב על צעירים וצעירות אחרים), שכנראה לא הייתם מנחשים שהוא אולי, יכול להיות, כנראה גיי? לטענתם, כוכב הנוער עדיין לא בשל מספיק על מנת לחגוג את עצמו האותנטי ולהכריז בפני העולם שהוא שלם עם עצמו בגאווה.

כך שהקרובים-קרובים מהמעגל הקרוב של הצ'ארמר, שבטוחים שהוא הומו, פשוט מספרים לאחרים שיום אחד בעתיד, כשיהיה מוכן, אכן ייצא מהארון וינהל זוגיות עם גבר אחר. אם זה נכון, וואלה! סלבס חושבת שעדיף שייקח את הזמן עד שירגיש שהרגע המושלם עבורו לצאת מהארון הגיע, הרי אף אחד לא דוחק בחמוד.

חושבים שאתם יודעים מי כוכב הנוער?

בונוס: הוא כרגע מנהל זוגיות?

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully