וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר מבקשת תרומות עבור המאפר שלה וחוטפת אש

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 12:08

מי שרק ב-2019 זכתה בתואר "המיליארדרית הצעירה בעולם", ביקשה ממיליוני העוקבים שלה לתרום כסף למען המאפר שלה לשעבר שעבר תאונת דרכים וזקוק לתרומות עבור הטיפול הרפואי. העוקבים שלה לא ממש ראו את זה בעין יפה ונכנסו בה. וואלה! סלבס חסכנית

קיילי ג'נר/אינסטגרם

בשבוע שעבר קיבלה קיילי ג'נר בשורות לא כל כך טובות זאת לאחר שהמאפר הקודם שלה, סמואל ראודה, שעבד איתה ב-2015, עבר תאונת דרכים קשה ונמצא בטיפול נמרץ ועובר סדרת ניתוחים וטיפולים. משפחתו של ראודה פתחה דף תרומות ציבורי וביקשה את עזרת הציבור בתרומת כספים על מנת שיוכלו לממן את המשך הטיפולים הנחוצים לו להחלמה. מי שהצטרפה לקידום התרומות היא לא אחרת מאשר החברה הטובה, ג'נר, שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה לינק לאתר התרומות וביקשה מ-222 מיליון העוקבים שלה לעזור לסמואל המסכן ולתרום כסף למשפחה.

קיילי ג'נר. GettyImages
מבקשת תרומות/GettyImages

אממה, נראה שהעוקבים של מי שרק ב-2019 זכתה בתואר המיליארדרית הצעירה בעולם שעשתה את הונה בזכות עצמה, לא ממש אהבו את המהלך שלה ובטח ובטח לא אהבו את העובדה, שהיא תרמה רק 5,000 דולרים. "למה קיילי ג'נר מבקשת תרומות עבור הניתוח של המאפר שלה בזמן שהיא מיליארדרית", כתב אחד העוקבים בזמן שאחר הוסיף, "אם הייתי עשיר כמו קיילי ג'נר לא הייתי מבקש תרומות עבור ניתוח המוח לחבר הכי טוב שלי, אבל כנראה שאנחנו בנויים אחרת".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
תרמה רק 5 אלף דולר/צילום מסך, אינסטגרם

מסתבר, כך על פי האתרים מעבר לים, שהניתוח עולה 60 אלף דולרים - דבר שנראה לעוקבים של גורו האיפור כמשהו שהיא יכולה להרשות לעצמה במקום לבקש תרומות. עד כה, יש לציין, נאספו באתר התרומות 97 אלף דולרים כשהיעד שהוצב הוא 120 אלף דולר. מקורביו של רודה פרסמו פוסט בעמוד התרומות בו הם מודים לכל התורמים. כן, גם לקיילי כנראה.

וואלה! סלבס ביקשה פעם שיתרמו לה אונה שמאלית, הגוף שלה דחה כל תרומה.

קיילי ג'נר. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
חטפה אש מהעוקבים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully