וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיי האהבה של הסלבס נראים כמו טלנובלה

19.3.2021 / 0:05

בזמן שבל אגם והחבר הטרי החליטו להפריד כוחות, רוסלנה רודינה הודיעה לעולם כי היא מאוהבת ומאורסת לחבר החתיך - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אירה דולפין מספרת על השנה הקשה שעברה ב-2020/ניר פקין

נפתח את הרשימה עם חדשות לא כל כך נעימות שהפכו די מהר לחדשות טובות - ככה זה כשג'ניפר לופז והארוס, אלכס רודריגז, יודעים קשיים במערכת היחסים שלהם וגורמים לחברים שלהם ללרלר לאתרי הרכילות שהם נפרדו רק בשביל ששחק הבייסבול האגדי יעלה על מטוס רק בשביל להתאחד איתה בפפראצי דביק במיוחד שיוכיח לכולם שהם עדיין ביחד.

טום פורד שבוע האופנה ג'ניפר לופז ג'יי לו אלכס רודריגז. GettyImages
ביחד או לא. ג'ניפר ואלכס/GettyImages

במקום הרביעי, זוג אחר שלא ממש צלח את הקשיים - הם אחת הנשים החזקות ומשפיעות בתעשיית הבידור, בל אגם, והחבר שלה בחודשים האחרונים, שכפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס החליטו שעם כל האהבה והרצון לזוגיות, הם לא ממש מתאימים האחד לשנייה והחליטו להיפרד כידידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בל אגם. יחצ,
רווקה לוהטת. בל/יחצ

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא זוג שבלי עין הרע, נראה שמתחזק את היחסים כמו שצריך ואף עולה שלב - אז תגידו מברוק לעדן פינס ולחבר ההורס, אילן מסיקה, שהחליטו לרענן את היחסים עם מעבר לדירה חדשה שתהיה הקן הפרטי שלהם. אם אתם חייבים לדעת, המיקום הוא במרכז תל אביב.

עדן פינס. אינסטגרם, צילום מסך
עוברים לדירה חדשה/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיע זוג שלא רק שהצליח לצלוח את הקשיים, אין להם גם בעיה לדבר על זה ולהודות שכמו כל זוג - גם אצלם לא הכל תמיד ורוד. אירה דולפין סיפרה בריאיון בלעדי לוואלה! סלבס כי תקופת הקורונה עשתה קצת בעיות לנישואים שלה ושל בעלה אבל סוף טוב הכל טוב והשניים עובדים על היחסים וגם הצליחו לעבוד על הקשיים.

אירה דולפין. ניר פקין
שרדה את הקשיים. אירה/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא, הבשורה ששימחה את כולכם - רוסלנה רודינה מאורסת. כן, אחת הנשים היותר יפות בתעשיית הבידור, שמתעקשת להסתיר מהצלמים את בן הזוג שלה, קיבלה הצעת נישואים מהחבר האוהב, איתי פז, וכמובן שהיא אמרה "איי דו". אם לא די בכך, היא אף קיבלה תגובה אוהבת מהאקס אייל גולן.

וואלה! סלבס עדיין מחכה לתגובה מהאקס שלה שיגלה לה איפה הוא מחביא את כרטיס האשראי שלו.

רוסלנה רודינה מאורסת. אינסטגרם, צילום מסך
מברוק. רוסלנה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully