וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים סדר בארון: הכוכבים שיצאו ממנו בשנה החולפת

עודכן לאחרונה: 20.3.2021 / 2:13

גם אתם שקעתם לקראת חג האביב בארגון, מיון ואוורור של מה שהוחבא בבוידעם בשנה החולפת? קחו רגע של מנוחה בהרבה גאווה, כי וואלה! סלבס כאן כדי לעשות לכם סדר בכל האנשים המאוד מוכרים מתעשיית הבידור שיצאו מהארון בתקופה האחרונה וסיפרו באומץ שהם חלק מקהילת הלהט"ב

נבו עמרני יוצא מהארון בסרטון אינסטגרם/צילום מסך

שירים יד מי שהשקיע בשבועות האחרונים בניקיונות, סידור, צחצוח ומיון במסגרת ניקיונות האביב - או כפי שמרבית הישראלים מכירים את זה, הסדר שלפני סדר פסח. ישבתם לנוח לרגע מכל האבק, הארגונים והמיונים האינטנסיביים? כי וואלה! סלבס רוצה לנצל את תקופת האוורור השנתית דווקא על מנת לעשות סדר בבוידעם, כלומר בארון של תעשיית הבידור ולבחון כמה מהאנשים המפורסמים ביותר בעולם שהחליטו להיות כנים עם העולם ועם עצמם בשנה שחלפה מאז הפעם הקודמת שבה מירקתם והברקתם - ויצאו מהארון, כאשר הכריזו קבל עם ואינסטגרם שהם משתייכים לקהילה הלהט"ב, על כל קשת הצבעים של אנשיה.

קבלו אותם, אותן, בקול גדול, בגאווה ובלי דעה קדומה בבקשה.

מפורסמים שיצאו מהארון 2021. דורון שיינר, גטי, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
גאים להיות עצמם/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר, גטי, יח"צ
seperator

אוהבת לאהוב | קארה דלווין

קארה דלווין בבכורת הסרט יחידת המתאבדים, לונדון, 2016. GettyImages
מתאהבת בנשמה. קארה דלווין/GettyImages

זה לא סוד שהשחקית ("יחידת המתאבדים") ודוגמנית העל המהפנטת קארה דלווין ניהלה כמה מערכות יחסים עם נשים (כמו מיילי סיירוס) - אבל השנה ממש דיברה בכנות על הנושא האינטימי, כשסיפרה בריאיון שהיא מגדירה עצמה כפאנסקסואלית (מי שנמשך מינית לאנשים ללא קשר לזהות המגדרית או למין הביולוגי שלהם). "בין אם מדובר ב'הם' או 'הוא' או 'היא', אני מתאהב באדם - וזהו, נמשכת לאדם כפי שהוא", שיתפה הדוגמנית הבריטית המצליחה, שבשנת 2015, עוד הגדירה עצמה כביסקסואלית.

ד"ר לאבלי | שרה רמירז

שרה רמירז. yes
שרה רמירז בתור קאלי טורז ב"האנטומיה של גריי"/yes

מי שאתם בטח מכירים כד"ר קאלי טורז מ"האנטומיה של גריי" (כן, ברור שאתם עדיין צופים בעונה ה-13,799 של הדרמה הזו) - שרה רמירז - הכריזו באינסטגרם כי הם מזדהים כג'נדרקוויר או א-בינארי (מי שזהותו המגדרית אינה רק "גבר" או רק "אישה"). "תמונת חדשה", כתבו רמירז לצד תמונת אינסטגרם שלוותה באייקון לבבות שמרכיבים את צבעי הדגל הנון-בינארי. "יש בי את היכולת להיות בחור נשי, בחורה גברית, ילד גברי, ילדה נשית, הכל, או בכלל לא", הסבירו.

טורפת גם נשים | קרול בסקין

קרול בסקין טייגר קינג. יוטיוב, צילום מסך
מלכת הנמרים והנמרות. קרול בסקין ב"טייגר קינג"/צילום מסך, יוטיוב

קרול בסקין, הגברת שטוענת שהיא מצילה את חתולי הבר שאליה נחשפתם ככל הנראה בלהיט הדוקו "טייגר קינג" - הסבירה שמעולם לא ניהלה מערכת יחסים עם אישה (כי היא נשואה כיום באושר לגבר), אבל תמיד ראתה את עצמה כביסקסואלית. "למרות שאני במערכת יחסים עם גבר, באותה קלות יכולתי לקבל אישה כמו את בעלי, להרגיש אל אחרת את אותו הדבר", סיפרה הגברת עם הנמרים, "אני חושבת שכולנו אחד, אני פשוט לא רואה בנו מגדרים שונים או צבעים שונים או משהו אחר מלבד בני אדם".

שחקן מעוטר | אליוט פייג'

אלן פייג'. GettyImages
ממלא בהשראה. אליוט פייג'/GettyImages

אין ספק שהיציאה המדוברת ביותר מהארון בשנה החולפת, הייתה זו של אליוט פייג': שחקן שהעולם הכיר תחילה כשחקנית שנולדה בשם אלן פייג' ("אקס מן", "אקדמיית המטרייה"), שהיה מועמד לפרס האוסקר על תפקידו בסרט "ג'ונו" ב-2007, סיפר לעולם שהוא גבר טרנסג'נדר בפוסט אינסטגרם. "אני לא יכול להתחיל להביע כמה מדהים זה מרגיש לאהוב סוף סוף את מי שאני מספיק כדי להגשים את ה'אני האמיתי' שלי", כתב ברשת, "קיבלתי השראה אינסופית מכל כך הרבה אנשים בקהילה הטרנסג'נדרית. תודה על אומץ לבכם, נדיבותכם ועבודתכם שלא מפסיקה על מנת להפוך את העולם הזה למקום מקבל ומלא חמלה".

קוויר פריידיי | רבקה בלאק

מי שמוכרת בעיקר כזו ששרה את "השיר הגרוע ביותר בכל הזמנים" בשנת 2011, כוכבת הרשת רבקה בלאק ששרה על יום שישי בקול עורב, סיפרה בקיץ שעבר שהיא מזדהה בתור קווירית (מי שמשתייכת לקהילת הלהט"בק). "בכל יום זה פאק*נג שונה", סיפרה התופעה הוויראלית בפודקאסט, "זה משהו שעליו ניהלתי בשנים האחרונות הרבה שיחות עם עצמי. יצאתי עם סוגים שונים של אנשים, אז אני לא ממש יודע מה צופן העתיד. בחלק מהימים אני מרגיש קצת יותר בצד הגאה מאשר בימים אחרים".

נישקה בחורה ואהבה את זה | טיילור שילינג

גיף כתום זה השחור החדש. Giphy
פוסי פאוור. טיילור שילינג ב"כתום זה השחור החדש"/Giphy

כוכבת דרמת הלהיט הטלוויזיונית "כתום זה השור החדש", טיילור שילינג, חיכתה עד שהסדרה תסיים את עונתה האחרונה והיא תאפסן את הדמות של פייפר בארון, על מנת לצאת ממנו במציאות ולהצהיר שהיא לסבית. זה קרה כשהציגה את בת הזוג שלה, אמילי ריץ', במהלך חגיגות הגאווה ביוני 2020, אז אהובתה פרסמה סטורי באינסטגרם שאותו שילינג שיתפה בגאווה - בו נכתב ש"לא יכולתי להיות גאה יותר להיות לצדך".

הנקודה הישראלית | נבו עמרני

נבו עמרני, נועה כהן בחגיגת יום ההולדת של אורין ג'ולי. אור גפן,
גאים בך. נבו עמרני עם חברה/אור גפן

ומה לגבי מה שקרה כאן בארץ? זהו, שכוכב הנוער הישראלי נבו עמרני, פרסם ברשת בחודש ספטמבר האחרון סרטון קצר שבו יצא מהארון. "אתם מכירים את זה שנוח לכם? שאתם מסתכלים רק על עצמכם? אז החלטתי שדי. החלטתי שאני לא יכול לתת לפחד לעצור אותי יותר. שאני לא יכול להישאר במקום שנוח לי, בעוד שיש אנשים שנלחמים על הקיום שלהם בכדור הזה. ולמה? רק כי הם אחרים. אז אני נבו ואני אוהב בנים. הומו, גיי, משחק בקבוצה השנייה", חשף המנחה בן ה-22 בכנות. "שנים חשבתי שאני מקולקל, שיש בי בעיה, שעם הזמן זה יעבור, אבל הזמן עבר ואיתו ההבנה שזה כאן כדי להישאר. בשנים האחרונות הגעתי למאות אלפי לבבות של אנשים דרך האינסטגרם והטיק-טוק והפעם אני מקווה שתבחרו בי שוב, כי נטייה מינית כמו שאני רואה אותה היא כמו המידה שלכם בנעליים - עוד פרט קטן שלא ישנה לרוב האנשים את דעתם עליכם", אמר עמרני באומץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully