וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית ששכבה עם הזמר - מבלי שידע שבמקביל היא עם כוכב אחר

19.3.2021 / 0:05

אומרים שהיה פה שמח? אתם לא יודעים עד כמה, לפחות במקרה של דוגמנית ישראלית מפורסמת שנהנתה למשך תקופה לילה אחד עם זמר מאוד מפורסם, בלילה שאחרי עם כוכב מקומי אחר... וחוזר חלילה. וואלה! סלבס ממקבלת

סקס. ShutterStock
סקס/ShutterStock

פייי, וואלה! סלבס אומרת לכם, אנשי ביצת הבידור המקומית יודעים ליהנות מהחיים - ולא רק באירועי השקה, מסיבות יוקרה או חופשות מנקרות עיניים בארץ או בחו"ל. למשל, דוגמנית שגם כיכבה בתכנית ריאליטי מוכרת, חכמה ומהפנטת למראה, שדגמה למשך תקופה את ביצועיו המיניים של זמר ישראלי ידוע בכל בית, אבל במקביל, ממש תוך כדי שהיא מבלה עם ההוא שידוע, נהנתה להיכנס למיטה גם עם כוכב מפורסם נוסף בתעשיית הבידור. כן, מדובר בתקופה שבה הייתה שובבה, חופשיה וככל הנראה מאוד מרוצה.

אז מה הטוויסט? לא רק שבילתה בקטע מיני (וכנראה לא בדיוק רומנטי) עם שני הגברים המפורסמים במקביל, אלא שהזמר, מאוד מקושר, לא טיפש ולא תמים, בכלל לא ידע על כך שהיזיזה, כלומר, הידידה היפהפייה שלו, זוכה לסיפוק גם עם חבר מפורסם אחר. הכוכב השני? הוא גילה על הבחור הנוסף תוך כדי שניהלו את הקשר, אבל לא הביע התנגדות או חתך אותה מחייו, אלא המשיך את הבילוי (מיני בעיקר) עם הדוגמנית למשך תקופה. הרי כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה, עם מי שהוא רוצה, כל עוד זה עושה לו ולצד השני טוב.

חושבים שאתם יודעים מי הדוגמנית?

מי הזמר המוכר?

ומי הכוכב המפורסם השני?

בונוס: ידעתם שלדוגמנית ולזמר היה קטע זה עם זו?

אשה מתחרטת על סקס. ShutterStock
אשה מתחרטת על סקס/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully