וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר לפיד מעצבן את תקוה גדעון ומקבל על הראש

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 0:45

המועמד הבולט לראשות הממשלה העלה אתמול תמונה בה הוא לובש חולצה של השבוי, אברה מגינסטה, במטרה לעורר את המודעות לחטיפתו - אבל חטף תגובה קשה מהעוקבת תקוה גדעון. וואלה! סלבס קול צף

יאיר לפיד, תקוה גדעון. ראובן קסטרו גילי אלגבי, מערכת וואלה! NEWS
עצבן את הבחורה הלא נכונה. יאיר ותקוה/מערכת וואלה! NEWS, ראובן קסטרו גילי אלגבי

נראה שככל שיום הבחירות מתקרב, המלחמה של הפוליטיקאים של קולות הבוחרים רק גוברת, כך שהם ישתמשו בכל טריק זול או גימיק לא מכובד על מנת לזכות בקול הציבור - זה בדיוק מה שחשבה זוכת "האח הגדול", תקוה גדעון, על התרגיל היחצני של המועמד לראשות הממשלה, יאיר לפיד. וכמובן, כיאה לגברת גדעון - היא לא נשארה חייבת והגיבה לו כמו שרק היא יודעת.

מי שעומד בראש מפלגת "יש עתיד" ומקווה לזכות בראשות הממשלה, בבחירות שיערכו ממש בעוד מספר ימים, העלה אתמול לעמוד האינסטגרם שלו תמונה בה הוא מצולם לובש חולצה שחורה ועליה הדפס של פניו של השבוי האתיופי, אברה מנגיסטו, בתוספת הכיתוב, "עד מתי אברה מנגיסטו?" והוסיף את המשפט "לא שוכחים את אברה מנגיסטו".

יאיר לפיד. אינסטגרם, צילום מסך
אקט מחאתי או תרגיל יחצני? יאיר/צילום מסך, אינסטגרם

לפיד, שכנראה רצה למשוך אליו את קולות הקהילה האתיופית, לא חשב שהאקט שלו יעשה בדיוק את ההפך - כך שהתגובות השליליות והעוקצניות לא איחרו לבוא כשרובן מזלזלות במהלך שלו וטוענות שמדובר באקט יחצני על מנת למשוך את קולות העדה. גולשת נוספת שהחליטה שלא לשמור את הדברים לעצמה היא תקוה גדעון שכתבה ללפיד בתגובה: "לא שוכחים? או נזכרים דקה לפני הבחירות, איפה החולצה הזו הייתה עד עכשיו?". מעניין באמת איפה.

וואלה! סלבס לא שוכחת ולא סולחת. אף פעם לאף אחד.

אברהם מנגיסטו, הצעיר הישראלי שנמצא בידי חמאס. באדיבות המשפחה
מתפללים לחזרתו. מנגיסטו/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully