וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מייגן מרקל והנסיך הארי מזעזעים את העולם

12.3.2021 / 1:29

בזמן שלוסי אהריש הביאה את בנה הבכור עם צחי לוי, פאוור קאפל אחר - הנסיך הארי ומייגן מרקל - הולידו את אחת השערוריות הכי גדולות שידע בית המלוכה הבריטי בכל הזמנים. כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

בווידאו: הריאיון של מייגן מרקל והארי עם אופרה ווינפרי ברשת CBS/באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS

את הרשימה נפתח עם חדשות הקורונה או יותר נכון פוסט קורונה, כך שבשבוע האחרון הצטלם (עדיין ללא קהל) שבוע האופנה הישראלי בהפקתו של מוטי רייף שגם הנחה את האירוע לצד בר רפאלי - כך שברגע השיא, שהוגדר כתצוגת הסטרפלס, והוקדש ברובו לשירה איסקוב, הגיעה המשטרה בעקבות תלונות של השכנים שהתלוננו על רעש אחרי השעות המותרות, כך שאת שאר התצוגות נאלצו הדוגמניות לבצע ללא מוזיקה.

שבוע האופנה קורנית תל אביב ריטה שירה איסקוב. רפי דלויה,
המשטרה הייתה חייבת להרוס. שירה וריטה/רפי דלויה

קדימה למקום הרביעי, לעוד מקרה שנגמר בהתערבות המשטרה אלא שהפעם לא מדובר באירוע נוצץ - ככה זה שאביבה תבורי והאקס, עופר ג'רסי, נקלעו לעימות קולני במיוחד זאת לאחר שג'רסי הגיע לקחת דברים מדירתם המשותפת והשניים החלו להתווכח על חלוקת הרכוש - זאת כמובן עד שהגיעה המשטרה שהפרידה בין הצדדים ופיזרה את ההמולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אביבה תבורי, עופר ג'רסי. ניר פקין
המשטרה הגיעה. אביבה ועופר/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, שם מחכות חדשות טובות זאת לאחר שבסוף השבוע שעבר החליטו הראל סקעת ועידן רול לשבור את כל המוסכמות ולא ללכת על פי התכתיבים החשוכים של מדינת ישראל ונישאו בטקס צנוע ואינטימי בדירתם שכלל רק את בני המשפחה והחברים הקרובים. ברור שארי הקטן והמתוק היה זה שהגיש להם את הטבעות.

הראל סקעת, עידן רול בחתונה שלהם. ארבל תקשורת,
נשואים וגאים. הראל ועידן/ארבל תקשורת

ובמקום השני לעוד זוג שחווה לא מעט קשיים עם דעת הקהל לגבי הנישואים שלהם אבל נראה שהאהבה ניצחה והשניים לא רק שהעפילו על כל הקשיים ונישאו אלא גם הביאו לאוויר העולם בן ראשון משותף - אז תגידו מזל טוב ללוסי אהריש וצחי הלוי שהתברכו בבן זכר חמוד ומתוק שעונה לשם אדם אהריש הלוי.

לוסי אהריש. אינסטגרם, צילום מסך
חמודים. לוסי וצחי/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון איך לא, אחד הזוגות היותר חזקים בעולם, שהחליטו להוכיח לכולם ובעיקר למשפחת המלוכה שלא כדאי להתעסק איתם - כך שבריאיון מיוחד שהעניקו הנסיך הארי ובעיקר מייגן מרקל לחברתם, אופרה ווינפרי, ונחשב לאחד הראיונות היותר סנסציוניים שידעה הממלכה הבריטית, השניים זעזעו את העולם כולו כשלא ויתרו על שום שערורייה, סקנדל או פרשה שחוו במהלך הזוגיות שלהם, ולא חסכו בפרטים ובצעדים שהביאו אותם לעזוב את משפחת המלוכה הכי מפורסמת בעולם. ד"ש למלכה.

וואלה! סלבס העניקה פעם ריאיון לטלוויזיה המקומית וחשפה הכל. כלומר את כל האיברים האינטימיים.

מייגן מרקל חושפת בריאיון לאופרה ווינפרי שהיו לה מחשבות אובדניות 
9.3.21. באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS, רויטרס
זעזעו את העולם. מייגן והארי/רויטרס, באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully