וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטעם רע: מסעדות כושלות של הכוכבים הגדולים

עודכן לאחרונה: 13.3.2021 / 0:41

המוני ישראלים נהרו השבוע למסעדות אחרי תקופה ארוכה של סגר, אבל ההיסטוריה מלמדת שלא כל המקומות מגישים מנות מעוררות תיאבון. וואלה! סלבס מציעה לכם להתייעץ עם כוכבים כמו בריטני ספירס, ג'יי לו או האלק הוגן - שניסו להיכנס להרפתקה קולינרית ויצאו עם קלקול קיבה

מסעדות כושלות של סלבס. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
אולי תשאירו את האוכל למי שמבין בו?/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

השבוע האחרון סימן את תחיית המסעדות הישראליות, אלה שהיו סגורות במשך חודשים ארוכים, מאוד, בגלל הגבלות הקורונה בארץ. אז חובבי הגורמה נהרו לטעום, מקומות לוהטים היו מלאים עד אפס מקום ולהזמין שולחן למסעדה נחשבת היה בלתי אפשרי ממש - אבל וואלה! סלבס יודעת שלא כל מקום שמגיש מנות לוהטות נחשב לסיפור הצלחה.

בלי שף נחשב, עיצוב מפתה ואווירה משגעת, אולי קצת קשה למשוך את המוני הזוללים, כך שההיסטוריה מלמדת שתחום המסעדנות הוא אכזרי במיוחד - רק תשאלו כמה מהכוכבים הגדולים ביותר בעולם שניסו את מזלם בעולם "משחקי השף". לצד סיפורי הצלחה מעטים, כמה מהאנשים המצליחים והמפורסמים בתעשיית הבידור העולמית נכנסו להרפתקה קולינרית שבה השקיעו מזמנם וממונם, אך למרבה הצער הסתיימה בצלחות ולבבות שבורים (במקרה הטוב) או בקלקול קיבה (במקרה הרע יותר) ומינוס של עשרות, מאות אלפי, מיליוני דולרים בחשבון הבנק.

אזהרה: האכילה היא על אחריותכם בלבד. גם האכילה הרגשית.

seperator

מגהמיקס מוזר | הדיינר של בריטני ספירס

בריטני ספירס. ספלאש
לא יצרה שילוב כל כך טוב. בריטני ספירס/ספלאש

עוד לפני הילדים, ההתמוטטות האישית או הדיונים המשפטיים על מי ינהל (או שלא) את חייה, בריטני ספירס ניסתה לשלב את לשני המקומות האהובים עליה בעולם למסעדה אחת - כשפתחה ב-2002 את "NYLA" במרכז מנהטן תחת הקונספט המקורי: "המסעדה המועדפת של נסיכת הפופ על הגלובוס כולו". הקונספט, שילב את המטבח של ניו יורק עם זה של מולדתה, לואיזיאנה, עם אוכל בסגנון דרומי, שהפך שבועות ספורים אחר כך לאיטלקי, אבל המקום סגר את דלתותיו בסך הכל שישה חודשים אחרי הפתיחה.

תאשימו את ההוריקן | האסייתית של סקוט דיסיק

קורטני קרדשיאן, סקוט דיסיק. GettyImages
מערכת היחסים שלהם שרדה יותר זמן מהמסעדה. סקוט דיסיק עם קורטני קרדשיאן/GettyImages

סקוט דיסיק, מי שמוכר לעולם בעיקר כאבי ילדיה של קורטני קרדשיאן, האחות הגדולה של משפחת הריאליטי-טראש, ניסה את מזלו כבעליה של מסעדה בסגנון יפני בשכונה לוהטת בעיר ניו יורק. אבל למרות ש-"RYU" כיכבה על המסך באחד מפרקי "משפחת קרדשיאן", היא נסגרה רק חמישה חודשים אחרי פתיחתה, כשהריאליטי סטאר מאשים בכך את נזקי ההוריקן הקטלני "סנדי", שפגע בחוף המזרחי של ארצות הברית בשנת 2012. האמת? הסועדים פשוט לא הגיעו.

ג'יי? לא! | ג'ניפר לופז רצתה לאכול קובני

ג'ניפר לופז בגאלת המט, ניו יורק, 6 מאי 2013. Charles Sykes, AP
עדיף שתשיר, לא תקבע טעמים. ג'ניפר לופז/AP, Charles Sykes

היא שחקנית, היא זמרת, היא רקדנית, היא מולטי-טאלנט בשם ג'ניפר לופז, כך שבשנת 2002 החליטה להשתלב בתחום נוסף, כשפתחה את המסעדה הלטינו-אמריקאית שלה "Madre", בפסדינה שבקליפורניה. הסטייל הקולינרי שילב בין מטעמים קובניים לפורטוריקניים, הכוכבים נהרו לשם בשנה הראשונה, אבל הלקוחות נטשו אותה מהר מאוד - מה שהביא את ג'יי לו לשכור את בעלה הראשון לנהל את המקום כדי להציל אותו ולסיים איתו (שוב!) בפיטורים, שגררו אותה לבית המשפט (שוב!!). שש שנים אחרי שנפתח, המקום נעל את שעריו.

מקום *לא* אופנתי | הקפה של קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל ואל מקפירסון

קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל, קווינסי ג'ונס. AP
לא יפה. קלאודיה שיפר ונעמי קמפבל עם קווינסי ג'ונס ב"פאשן קפה"/AP

זוכרים מסעדות כוכבים כמו "פלאנט הוליווד" בחסות כמה שחקנים או "הארד רוק קפה" שמציג מזכרות של כוכבי מוזיקה בינלאומיים? בעוד שאלה עוד קיימות, באמצע שנות התשעים סופר מודלז בהן נעמי קמפבל, אל מקפירסון, כריסטי טרלינגטון וקלאודיה שיפר התאחדו על מנת להשיק בניו יורק את "Fashion Café" - מסעדה שכל כולה אופנה, כנראה.רק שאז כולם טענו ש"דוגמניות לא אוכלות", או לפחות לא עשו זאת בזמנו, כך שאחרי פתיחת כמה סניפים ברחבי העולם והמון מרצ'נדייז שנמכר בכמויות (לעומת המנות), הרשת נסגרה ב-1998, בתום שלוש שנים מקרטעות. הבעלים, אם תהיתם, הואשמו שנים מאוחר יותר במרמה והלבנת הון, בעוד שדוגמניות העל, שלמעשה היו "שגרירות" המותג,טענו כי שותפיהן גנבו את כספי ההשקעה שלהן.

איזה שיט! | המסעדה של ג'סטין טימברלייק

ג'סטין טימברלייק. GettyImages
המריח הוא המסריח. ג'סטין טימברלייק/GettyImages

הסיפור עם המסעדה של ג'סטין טימברלייק, איטלקית ניו-יורקית בשם "Destino" שנפתחה בשנת 2006 וננטשה על ידי הזמר רק שנה שלאחר מכן, קצת משונה. נכון, היא הלהיבה כוכבים ומבקרים במנהטן בהתחלה, רק שאחר כך המקום סבל מ"בעיות צנרת והצפות" שהבריחו את הזללנים... אבל לא הצפות של מים, אלא של מי ביוב עם צואה. של אנשים. בעיות תברואה? מה הפלא שהמקום נסגר!

הו, פאדג' | ג'סיקה בייל אכלה מתוק-מריר

ג'סיקה בייל. GettyImages
לילדים מסוימים בלבד. ג'סיקה בייל/GettyImages

גם רעייתו האוהבת של טימברלייק, ג'סיקה בייל, החליטה להיכנס לביזנס כך שב-2016 החליטה להשקיע במסעדה ידידותית לילדים בשם "Au Fudge", שאמורה הייתה להיות מועדון אקסקלוסיבי לחברים צעירים בלבד - ילדיהם של בעלי הון בהוליווד - כזה שלא מזכיר עוד סניף של "מקדונלדס" (מבלי לזלזל, כמובן). משום מה, ההורים המעושרים לא נהרו עם הצאצאים למסעדה המתוקה, כך שאחרי שנתיים, המסעדה לא הרוויחה כסף, נסגרה ונותרה לפי שעה רק בתור שירות קייטרינג למסיבות זאטוטים, אבל רק של מי שיכול להרשות לעצמו.

לעקרות בית חובבות צלי בשר | המסעדה של אווה לונגוריה

אווה לונגוריה. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
איזה ייאוש! אווה לונגוריה/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

כוכבת "עקרות בית נואשות" המיתולוגית, אווה לונגוריה, כנראה גילתה בדרך הקשה שסטקייה עבור נשים בלבד היא אולי לא הרעיון הטוב ביותר שניתן להשקיע בו... כי מי חשב שבנות יצאו עם חברותיהן לאכול נתח בשר עסיסי, גם אם בגודל קטן יותר מבמסעדות לכל המשפחה, במקום לבלות על בר אופנתי עם כוס קוקטייל ביד? לונגוריה, פתחה את "SHe by Morton's" בשנת 2012 בלאס וגאס, רק כדי לסגור את המסעדה שנתיים אחר כך (בעיקר בגלל בעיות תברואה, שחזרו על עצמן 32 פעמים!) ולהבין שזה לא בדיוק פוליטיקלי-קורקט להציע מנות בגודל מיוחד, רק כי נולדת למין היפה.

חטף מכה כואבת | האלק הוגן לא ניצח עם הפסטה

המתאבק האמריקאי האלק הוגן. GettyImages
בום. האלק הוגן/GettyImages

האלק הוגן אולי נחשב לאחד המתאבקים הכי זכורים, מרשימים ומבדרים בתולדות ה-WWF, WWE או איך שלא קוראים לזה בימינו, אבל גם בשיא ימי התהילה שלו, אי שם בניינטיז של המאה הקודמת, הוא לא הצליח להפוך את מסעדת הפסטות שלו - שזכתה לשם המקורי "!Pastamania" - לסיפור הצלחה. היא אמנם נפתחה בקניון עצום במרכז אמריקה בקול תרועה בשנת 1995 ומכרה מנות בשם "האלקרוני" (מקרוני) או "האלק פאוור פסטה", אבל לא משנה עד כמה הענק ניסה לקדם אותה בתקשורת, היא נסגרה פחות משנה אחר כך. כנראה שהקהל לא התלהב מתחרויות אכילת רוטב באיכות של מזון מהיר, הא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully