וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע אלחמיטסר מגיבה על הסכסוך עם בר זומר

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 14:37

אחרי שוואלה! סלבס חשפה בפניכם את הסכסוך המשפטי בין בר זומר לסוכן שלה, ואחרי שנחשף בבית המשפט כי הסכסוך הוא בעיקר בגלל שיתוף פעולה של הסוכן עם נטע אלחמיסטר - עכשיו מגיבה אושיית האינסטגרם על הדברים. וואלה! סלבס טוקבקיסטית

נטע אלחמיסטר/ניר פקין

רק לפני מספר שבועות וואלה! סלבס חשפה בפניכם כי הדוגמנית, בר זומר, נפרדה מהסוכן שלה, שי אביטל ואף נמצאת בהליך משפטי מולו - זאת לאחר שהשניים החליטו לפרק את השותפות ביניהם, כך שבזמן שאביטל טוען שהחברה בבעלות שניהם, זומר טוענת כי לסוכן לשעבר אין שום אחוזים בחברה. מעבר לכך, הדוגמנית טוענת כי אביטל לקח את כל הסודות המסחריים שקיבל במהלך עבודתו במותג של זומר והעביר למיוצגת אחרת שלו - נטע אלחמיסטר - מה שיצר סכסוך בין מי שהיו בעבר החברות הכי טובות.

נטע אלחמיסטר. ניר פקין
באה לעבוד. נטע/ניר פקין

אז ברור שוואלה! סלבס הייתה חייבת לצאת ולבדוק מה האמת ומה השקר - או יותר נכון לבדוק מה הגרסה של האלחמיסטר לפרשה, אז היא תפסה אותה ביום צילום למותג שהיא מייצגת "טוונטי פור סבן" ושאלה את השאלות הקשות, "שקר, הכל בסדר והכל טוב", ענתה נטע והוסיפה שהן עדיין חברות ו"אין שום סכסוך, הכל בסדר, סתם אוהבים לדבר כל הזמן". ומה דעתה על הסכסוך המשפטי בין בר לשי? "לא מתערבת, זה לא שלי". צודקת.

וואלה! סלבס הסתכסכה עם החברה שלה כי היא גילתה לכל השכונה איפה היא מחביאה את הסוכריות שהיא אוספת בבית כנסת.

עוד בוואלה!

בר זומר VS הסוכן שלה: המלחמה על הכסף

לכתבה המלאה
נטע אלחמיסטר, בר זומר. אלוני מור,
עבר חתול שחור?/אלוני מור
נטע אלחמיסטר. אור גפן,
בימים טובים יותר/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully