וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו! מי מועמדת לפרשן את "נינג'ה ישראל"?

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 14:25

רגע אחרי שנגמרה העונה של תכנית הספורט עם הודעתה של רותם ישראל כי לא תמשיך לפרשן את העונה הבאה לצד ניב רסקין - עכשיו קבלו את אחת המועמדות המובילות לשבת בשולחן המומחים ולנתח את המהלכים של המתמודדים. וואלה! סלבס זה רק ספורט

קטע מתוך "נינג'ה ישראל VIP"/קשת 12

אין ספק שתכנית הריאליטי, "נינג'ה ישראל", מושכת לא מעט עניין וסקרנות - בין אם זה במנחים, במתמודדים ובפרשנים, זאת הסיבה שכשרותם ישראל הודיעה, רגע לאחר סיום העונה האחרונה, כי היא פורשת משולחן הפרשנים ועוזבת את התכנית, כך שבעונה הבאה, תשב פרשנית אחרת לצד ניב רסקין. מרגע פרסום הידיעה על עזיבתה של ישראל - החלה רולטת שמות ולא מעט בנות הגיעו לנסות את מזלן בכניסה לנעליה של הפרשנית הפורשת.

רותם ישראל. ראובן שניידר,
מי יכנס לנעליים שלה?/ראובן שניידר

לוואלה! סלבס נודע כי אחת הבנות היותר מוכרות שהגיעו לאודישן ונחשבת למתמודדת מובילה בין השמות השונים היא לא אחרת מאשר כוהנת הספורט, שר פיטנס, שרק לפני מספר חודשים נכנסה לחדר לידה ונאלצה להתמודד עם מצב של חיים ומוות לאחר שהותקפה על ידי חיידק טורף. כעת, לאחר שחזרה לחיי השגרה שלה, יש סיכוי שתראו אותה לא מעט על המסך מנתחת מהלכים של נינג'ות חדשות.

משידורי קשת נמסר בתגובה: "בימים אלו עורכים בהפקת התכנית אודישנים בהם נבחנות אופציות שונות ומגוונות לאיוש עמדת הפרשנות לצד ניב רסקין בעונה הבאה".

וואלה! סלבס הגיעה למסלול של נינג'ה רק בשביל להימרח בזיעה של המתמודדים.

עוד בוואלה!

רותם ישראל עוזבת את "נינג'ה ישראל" ותגיש את תכנית הבוקר ברשת

לכתבה המלאה
שר פיטנס. אור גפן,
תהיה הפרשנית החדשה? שר/אור גפן
ניב רסקין, רותם ישראל, גמר "נינג'ה ישראל" 2021. קשת 12, צילום מסך
יתגעגע אליה? רותם וניב/צילום מסך, קשת 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully