וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי אהריש חושפת: "עברתי סיבוך אחרי הלידה"

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 11:16

כמעט שבוע לאחר שלוסי אהריש וצחי הלוי הביאו את בנם הראשון לאוויר העולם, היום, חושפת אשת התקשורת, בפוסט מרגש, כי עברה סיבוך קל לאחר הלידה שהתבצעה בניתוח קיסרי וכמובן לא שכחה להודות לצוות הרפואי. וואלה! סלבס נשמה

החתונה של לוסי אהריש וצחי הלוי/תמונות גולשים

רק לפני כשבוע חגגו הכותרות את בואו לעולם של ילדם הראשון של אשת התקשורת, לוסי אהריש ובעלה השחקן צחי הלוי, והיום, רגע לפני שהיא חוזרת הביתה -החליטה אשת התקשורת לחשוף את מה שעבר עליה. אהריש העלתה תמונה שלה עם בעלה, התינוק והצוות הרפואי שליווה אותה וכתבה, "יום אישה שמח לכולן. רק שהשנה היום הזה קיבל משמעות קצת יותר עמוקה אצלי. ביום הזה אני מחזיקה ילד בפעם הראשונה בחיי. ילד שלי שאני עדיין מעכלת שהוא שלי".

לוסי אהריש. אינסטגרם, צילום מסך
מודה לכולם. לוסי, צחי וצוות הרופאים/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך הפוסט הודתה לוסי לכל המברכים והתנצלה כי לא הספיקה לענות, אבל הייתה לה גם סיבה טובה, אהריש סיפרה כי, "לצערי, כי עברתי סיבוך קטן אחרי הניתוח הקיסרי. סיבוך שנבע מניתוח קודם שהיה לי בעבר הרחוק. אני נשבעת לכם שברגע מסיים רציתי שמישהו ירדים אותי ויעיר אותי כשהכל נגמר. לתוך כל זה נוסף העניין שלא יכולתי להיות אמא לבן שלי כמו שרציתי וחשבתי, בטח בהתחלה. מישהו אמר מצפון הורי ולא קיבל....".

עוד בוואלה!

מברוק, לוסי אהריש ילדה בן לצחי הלוי

לכתבה המלאה
לוסי אהריש. אינסטגרם, צילום מסך
מתוקים/צילום מסך, אינסטגרם

לסיום, אהריש לא שכחה את הצוות הרפואי שליווה אותה והרעיפה עליו מחמאות, "בתוך כל זה חשוב לי רגע לעצור להודיה גדולה. הרבה נאמר בשנה האחרונה על הצוותים הרפואיים", כתבה האמא הטרייה, "על עמידתם במלחמה בקורונה, על השעות הלא נורמליות שהם נאלצים לעבוד בהן. עבודה סביב השעון ולא תמיד בתמורה הראויה. אז השבוע קיבלתי שנייה הוכחה לכמה אנחנו לא באמת מבינים כמה האנשים האלה הם מלאכים בלבן, מהסניטרים לאחיות לרופאים לעובדים שמביאים לך את האוכל ואלו שמנקים את החדר. כולם פשוט ראויים לכל הערכה . באמת שלא חשבתי שאני אעבור חוויית לידה לא פשוטה. נכנסתי עם חיוך גדול והתרגשות עצומה לחדר הלידה. והצוות בחדר הלידה היה פשוט מדהים".

וואלה! סלבס מאחלת לזוג המתוק רק בריאות, אושר ונחת מהבייבי.

צחי לוי, לוסי אהריש. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה במזל/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully