וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשפחת נתניהו יש כוכבת חדשה, ואתם חייבים לראות אותה

עודכן לאחרונה: 5.3.2021 / 1:27

בזמן שהוונדר וומן הכי ישראלית שמה קץ לשמועות וגילתה לעולם כולו כי היא ובעלה מצפים לבייבי שלישי, לוסי אהריש וצחי הלוי נכנסו לחדר הלידה ויצאו עם בן זכר ראשון - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

שרה נתניהו עם בנה אבנר נתניהו וחברתו עם מאבטחים באירוע של ניקול ראידמן/צילום: ניר פקין

את הרשימה נפתח עם קולולו אחד גדול למיכל אנסקי, שאחרי שעברה שנה לא כל כך קלה - בקרוב היא תעמוד מול המצלמה ותדגמן מוצרים,ולא סתם - כי סוף סוף מישהו הרים את הכפפה ונתן לאנסקי למכור את מה שהיא הכי מבינה בו: מזון, כך שבקרוב תככב אנסקי כאישה מהמעדנייה שמנסה למכור לכם גבינות קממבר.

מיכל אנסקי. רפי דלויה, אלירן אביטל,
מברוק/רפי דלויה, אלירן אביטל

קדימה למקום הרביעי שם בגזרת החסידות שהגיעו לבקר את המפורסמת המקומיות, אז תגידו 'בשעה טובה ' ללוסי אהריש וצחי הלוי - שאחרי מספר שעות בבית חולים שכללו נשיפות, שאיפות וכמה לחיצות, יצא לאוויר העולם יורש העצר החדש של אחד הזוגות היותר מסקרנים בתעשיית הבידור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
צחי לוי, לוסי אהריש. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה במזל!/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, עדיין בבשורות שמגיעות עם חסידות, רק שהפעם הן הרחיקו עד להוליווד - ככה זה שגל גדות עולה להגיש פרס בטקס 'גלובוס הזהב' וגונבת את ההצגה בשמלה לבנה שמעלה את השאלה: האם וונדר וומן בהריון? לא עברו מספר שעות וגדות ההורסת העלתה תמונה לעמוד האינסטגרם שלה ובו היא מודיעה לעולם כולו כי לא מדובר בשמועות ובייבי מספר 3 בדרך לאוויר העולם.

גל גדות. אינסטגרם, צילום מסך
פעם שלישית גלידה/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיע נתן גושן והנישואים המהירים שלו - אם גם אתם הופתעתם לגלות כי הזמר המסוקס התארס אחרי חודשים, אתם לא היחידים כי גם האקס של החברה של גושן, הופתע לגלות שבזמן שהם לקחו הפסקה, היא כבר המשיכה הלאה ועל פי מה שמקורבים מספרים, "העבודה המקצועית שלהם שהחלה בתקופה שהיא עוד יצא עם גושן, הפכה מהר מאוד לאישית".

נתן גושן. אלוני מור,
אתה בטוח שאתה יודע מי הארוסה שלך?/אלוני מור

ובמקום הראשון, איך לא, הכוכבת החדשה והעולה במשפחת נתניהו. ולא, לא מדובר בעוד כלבת מחמד כי אם בבת הזוג ההורסת של הגבר הכי שווה במשפחה, אבנר נתניהו. חברתו של נתניהו ג'וניור, נוי בר, החליטה להירתם לעזור לעסק של מעצבת השמלות "ריקי דלאל" שספג מפלה די קשה בעקבות הקורונה - אז היא נעמדה מול המצלמה ודפקה פוזות בשמלת כלה, רמז למישהו?

וואלה! סלבס לא רומזת היא פשוט מגיעה לחתונה עם שמלה לבנה וטבעת ותופסת את הפראייר הראשון.

נוי בר. אלכס ליפקין,
הכוכבת החדשה/אלכס ליפקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully