וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי אהריש וצחי הלוי בחרו שם לבן שלהם

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 0:02

כשבוע לאחר שהביאו לאוויר העולם את בנם הבכור - הפאוור קאפל של הביצה המקומית בחר שם לרך הנולד, וכן, אם מחפשים משמעות אז גם מוצאים. אז איך קוראים לבייבי של צחי הלוי ולוסי אהריש? וואלה! סלבס אוכלת תפוח

החתונה של לוסי אהריש וצחי הלוי/תמונות גולשים

כל זוג הורים שתשאלו, יגיד לכם בוודאי שהמשימה הכי קשה בלהביא ילד לאוויר העולם (חוץ מהלידה, כמובן) - הוא בחירת השם לרך הנולד, בטח שמדובר בתינוק ראשון, ובטח ובטח שאתם זוג מוכר וכל אחד מגיע עם שלל רעיונות וחושב שהשם שהוא מציע הוא הכי יפה, מקורי ומרגש. בדרך כלל התהליך לא פשוט אבל במקרה שמדובר בבן זכר, הזוג די מחויב לבחור שם תוך שבעה ימים. אז זהו, שאצל הפאוור קאפל - לוסי אהריש וצחי הלוי - נראה שהמשימה הייתה ממש פשוטה.

צחי לוי לוסי אהריש. רפי דלויה
מברוק/רפי דלויה

לוואלה! סלבס נודע כי אהריש והלוי, שנחשבים לאחד הזוגות היותר מסקרנים ומרתקים בתעשיית הבידור, לא לקחו את הזמן ולא חיכו להצעות שיפלו עליהם משמיים, כך שכבר כיממה לאחר הלידה - הם כבר בחרו שם לתינוק המתוק. אז אם אתם חייבים לדעת, לבייבי החדש יקראו אדם אהריש הלוי. כן, ממש כמו האדם הראשון. אתם חייבים להודות שיש בזה משהו סימבולי.

"ויקרא שמו בישראל ובעולם: אדם אהריש הלוי. סבא אמנון, סבא מערוף, אבא צחי, והאחיך הגדול דין... הגברים המדהימים האלה כאן ביחד איתך לעשות לך את קבלת הפנים הכי מבורכת שיש... ברוך הבא לעולם ילד. הבאת איתך הרבה אור, אושר ואהבה עצומה", כתבה אהריש ברשת, "ואתה אהוב שלי תודה על היצירה הכי מושלמת שעשיתי בחיי". נו, פאוור קאפל או לא.


וואלה! סלבס רצתה לקרוא לבת שלה חווה אבל היא לא הסכימה לנגוס בתפוח.

עוד בוואלה!

מברוק, לוסי אהריש ילדה בן לצחי הלוי

לכתבה המלאה
לוסי אהריש, צחי הלוי. אלירן אביטל ויניב כהן,
איך קוראים לבייבי?/אלירן אביטל ויניב כהן
לוסי אהריש, צחי הלוי. רפי דלויה
היוש אדם/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully