וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי בן נתן הסתבך עם החוק... באקסטרים!

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 2:19

יוצא הריאליטי זכה בג'וב חדש לצד משתתפת "נינג'ה ישראל", אלה מנשה, שבמסגרתו טיילו במשך ימים אורכים ברחבי ארץ ישראל ועשו מול המצלמות את מה שהם הכי טובים בו - קפיצות, ניתורים וריצות. אז למה באמצע הכל עמרי בן נתן עוכב על ידי המשטרה? וואלה! סלבס אנרגיה

עמרי בן נתן בצילומים ל"בלו"/יח"צ

העיסוקים השונים והמשונים של כמה מהאנשים המוכרים ביותר בארץ יכולים להיות לפעמים קצת משוגעים, אבל כאלה שמסבכים אותם עם החוק? ובכן, זה בדיוק מה שקרה לעמרי בן נתן, יוצא ריאליטי וספורטאי מצטיין, במסגרת הקמפיין החדש שאליו צולם יחד עם משתתפת נינג'ה ישראל, אלה מנשה.

טוב, זה לא שבסוף הוא נלקח למעצר, כך שהרגעים הכי מלחיצים במהלך העבודה היו כאלה שבהם בכלל הפגין שרירים וכישורים ספורטיביים, לא כאשר נתקל בכוח של המשטרה.

רכלו על הג'וב של עמרי בן נתן גם באינסטגרם

עמרי בן נתן בצילומים. בלו,
"יאללה, תן בראש". עמרי בן נתן אלה מנשה בצילומים/בלו
עמרי בן נתן בצילומים. בלו,
פאן להם יחד!/בלו

מבלי ש(כמעט) אף אחד יודע, יוצא "האח הגדול" בן ה-34, נבחר לאחרונה להוביל קמפיין אקסטרים חדש עבור חברת משקאות האנרגיה "בלו", שלטובתו הזיע עד הקצה מול המצלמה, כשחרש יחד עם הנינג'ה החזקה את ארץ הקודש מדרום הארץ, דרך ים המלח, נקודות נבחרות במרכז ועד לצפון הרחוק. אז מה השניים האלה עשו? במשך חמישה ימים קפצו, רצו, התגלגלו עם סקייטבורד, טיפסו, גלשו וניסו את עצמם גם בפארקור, משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הקטנות של הלילה.

עוד בוואלה!

השמועה אומרת ש... עמרי בן נתן לחוץ על חתונה?

לכתבה המלאה

כלומר, מלבד באותם רגעים מותחים שבהם ההפקה כולה עוכבה באחד מימי הסגר על ידי המשטרה. אל דאגה, למרבה המזל בן נתן הוא גם עורך דין בהכשרתו, שחקר בדיוק מה מותר ומה פחות במסגרת ההנחיות של תקופת הקורונה - כך שאחרי שהסביר באריכות לשוטרים על הצילומים לקמפיין שנערכו, כאמור, על פי כל כללי הריחוק החברתי, הצוות שוחרר לדרכו וכולם יכלו להמשיך לתעד את ספורט האקסטרים.


וואלה! סלבס זזה מהכורסה יום כן, יום לא. היום לא.

התקרית עם כוח המשטרה? נפתרה על ידי עמרי בן נתן:

עמרי בן נתן מעוכב על ידי המשטרה בזמן צילומים ל'בלו'/יח"צ
עמרי בן נתן בצילומים. בלו,
בכל רחבי הארץ. בן נתן מצטלם/בלו
עמרי בן נתן בצילומים. בלו,
מלאים באנרגיה. עמרי בן נתן עם אלה מנשה/בלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully