וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדת הריאליטי שנכנסה למיטה עם שופט מאותה התכנית

5.3.2021 / 1:25

הנה מידע עסיסי שתדברו עליו כל סוף השבוע הקרוב: מתברר שאחד השופטים המאוד מכובדים, באחת מתחרויות הריאליטי הכי מוכרות במדינה - לא היסס להיכנס למיטה עם אחת המתמודדות בתכנית שבה הוא שפט אותה, תוך כדי הצילומים. כן, קוראים לזה יחסים אסורים. וואלה! סלבס מנצחת

בני זוג מתנשקים בדייט. ShutterStock
בני זוג מתנשקים בדייט/ShutterStock

לא, לא, לא, לא, אפילו וואלה! סלבס לא האמינה למשמע אזניה כשסיפרו לה את פיסת הרכילות הבאה: היה הייתה מתמודדת בתכנית ריאליטי ישראלית, צעירה, מוכשרת בתחומה ולא כל כך תמימה, שרצתה להפגין את כישוריה באחת התחרויות המדוברות במדינה. התמודדת הפציעה על המסך, הקהל נהנה והשופטים, בהם אחד מאוד מוכר ומדובר בזכות כשרונו שלו (אבל לא רק), אתם יודעים, שפטו אותה.

רגע, זה לא סוף הסיפור כיוון שהתברר בדיעבד, אחרי סיום התחרות, שאותו השופט בחן אותה לא רק בזכות הכישרון המסוים שהפגינה מולו ושודר בטלוויזיה שלכם, אלא גם בין הסדינים. הבנתם נכון, השניים האלה השתעשעו בקטע מיני - תוך כדי צילומי העונה!

רק לשם הבהרה, לא מדובר בפליטת הריאליטי הכי מוכרת שהופיעה על המסך הישראלי. לא ברור אם בהפקת התוכנית בכלל ידעו על מעשיהם של השופט המכובד והגברת הכישרונית בשעת הצילומים ומה שבטוח, הוא שלא ניתנה לה העדפה משמעותית בתחרות, אחרת כנראה שהייתם זוכרים ומדברים עליה מעבר ל-15 שניות התהילה שלה. אבל היחסים שניהלו בהחלט היו אסורים, או לה לה.

חושבים שאתם יודעים מי השופט חסר המעצורים?

ומי מתמודדת הריאליטי שבהחלט לא תמימה?

בונוס: שמעתם על מתמודדת הריאליטי הזאת גם אחרי סיום שידור התכנית בגלל...

זוג צופה בטלוויזיה. ShutterStock
זוג צופה בטלוויזיה/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully