וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן הישראלי שגילה שהוא מככב באתרי פורנו

26.2.2021 / 1:06

וואלה! סלבס לא רק הביאה לכם תיעוד בלעדי מצילומי הקליפ של עומר אדם וניקי ג'אם, היא גם הייתה הראשונה לספר לכם שהנמסיס, אייל גולן, קיבל ביקור ניחומים מפתיע מהשותף לשעבר, בני פרץ, בזמן השבעה על אביו. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עומר אדם/תמונות גולשים

את הרשימה נפתח עם החדשות הכי מסעירות בעולם - הכוונה היא, מן הסתם, לגירושים של קים קרדשיאן וקניה ווסט, זאת לאחר שמלכת הריאליטי הגישה מסמכי גירושים לאחר שבועות של שמועות וספקולציות לגבי טיב היחסים בינה לבין בעלה הראפר. כעת נראה, שהסוף קרוב מתמיד.

קניה ווסט, קים קרדשיאן. GettyImages
נגמר סופית. קים וקניה/GettyImages

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת מישהי שעשתה עסקים עם הקרדשיאן - ציפי רפאלי, שאמנם מרצה בימים אלו את עונשה מאחורי הסורגים ושומרת על זכות השתיקה אבל וואלה! סלבס חשפה בפניכם כי ארבעה ימים לפני שנכנסה לכלא, התיישבה האמא המפורסמת לשיחה אישית עם בנה, דור רפאלי, שתיעד הכל למצלמה של הדוקו-ריאליטי, 'מחוברים', בו הוא משתתף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ציפי רפאלי בהופעה של רמי קלינשטיין. אסף לב,
על מה היא דיברה? ציפי/אסף לב

הגענו כבר למקום השלישי, שם עדיין בענייני הורים וכלא, נמצא אייל גולן שאיבד השבוע את אביו, דני ביטון, שכזכור היה מעורב בפרשת הקטינות שגרמה לזמר המפורסם לנתק איתו כל קשר. לצערו של גולן, שאיבד את אביו בגלל מחלת הקורונה, הוא העדיף לשבת שבעה בביתו ואף הופתע לקבל ביקור ניחומים מהשותף לשעבר, בני פרץ, כפי שפרסמה לראשונה וואלה! סלבס, זאת למרות שהשניים עדיין נמצאים בסכסוך משפטי.

אייל גולן, בני פרץ. ניר פקין
בדרך לסולחה? אייל ובני/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיע הנמסיס של גולן, הלא הוא עומר אדם שמבלה אמנם במיאמי אבל לא שוכח גם לעבוד, כך שאחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לחשוף בפניכם את החברה החדשה שלו, אן אברהמי, וסיפרה לכם שאותה אברהמי הוציאה ימי מחלה מהצבא ונחשבת עריקה, היא גם הביאה לכם תיעוד בלעדי של הזמר המסלסל מצילומי הקליפ לשיר החדש שלו עם ניקי ג'אם, וכמובן שהחברה החדשה הייתה בסטודיו לצידו.

עומר אדם. תמונות גולשים, תמונות גולשים
תיעוד בלעדי. עומר/תמונות גולשים, תמונות גולשים

ובמקום הראשון, הפרשה שגרמה לכם לרוץ ולגלוש באתרי פורנו, זאת לאחר שוואלה! סלבס חשפה כי כוכב הסדרה "חזרות", אודי פרסי, הופתע לגלות כי קטעים מסרט הקולנוע, "15 דקות", בו הוא מגלם בחור גיי לצד עודד לאופולד - מופיעות באתרי פורנו לגברים שאוהבים גברים.

וואלה! סלבס הופיעה פעם באתרי פורנו כזקן סוטה שמטריד חיות.

אודי פרסי. צילום מסך, צילום מסך
למבוגרים בלבד? אודי ועודד/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully