וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נראה אתכם מנחשים: הסלבס האלה לובשים בגד מרשים או תחפושת?

27.2.2021 / 0:05

רגע אחרי ש(אולי) התחפשתם בפורים, וואלה! סלבס בוחנת אם תצליחו לזהות את האנשים הכי מפורסמים בארץ בבגדים צבעוניים, שלפעמים נראים כמו לבוש לחג ולפעמים... סתם קצת מביכים. בין נינט או יודה המתפרעים, לקירל או בן אל - תצליחו לזהות מי מחופש ומי פשוט מוגזם בשגרה

סלבס בתחפושת או בבגד רגיל? פורים 2021. ניר פקין, מערכת וואלה! NEWS
מחופשים או פשוט לבושים? נראה אתכם מזהים/מערכת וואלה! NEWS, ניר פקין

לא ברור אם זו רוח החג השובבה, העובדה שמדובר בכמה ימים משוחררים מעכבות ומלאי אלכוהול, משלוחי מנות, שמחה וחגיגות עד-לא-ידע, אבל ישנם המון ישראלים תוהים מדי שנה למה לא כל יום פורים. אז זהו, שעבור כמה מהם, מפורסמים יותר מאזרח הממוצע, לפעמים גם יום של חול יכול להיות דומה המסיכות (הלא רפואיות) והרעשנים, בעיקר בזכות העובדה שהם לובשים בגדים... שמושכים תשומת לב. ומדובר כמובן בניסוח מאוד, מאוד עדין.

חוש סטייל שנוי במחלוקת? לפעמים גם הכוכבים המקומיים יכולים ללבוש שמלה, חליפה או בגד גוף צמוד שאיתו יצעדו על השטיח האדום, יגיעו לבכורה מהודרת או סתם יצאו לקרוע את העיר בשגרה. או, כאן וואלה! סלבס נכנסת לתמונה, כך שאחרי כמה ימים של תחפושות (תחת מגבלות הקורונה כמובן), היא רוצה לראות אם תזהו את האמנים והידוענים החביבים עליכם כשהם לבושים ותחליטו: מדובר בתחפושת לכבוד פורים מהשנים החולפות, או בבגד "לגיטימי" לבילוי זוהר כמו שהם יודעים לעשות.

רכלו על בגדי הכוכבים גם באינסטגרם

שימו לב, חדי אבחנה: החידון שלפניכם, כולל כמה רגעי אופנה קשים, כולל כמה מפורסמים שאוהבים לסובב ראשים גם בימי חול וכמה שפשוט בחרו בבגדים שהם סתם קצת... מביכים. הניחושים על אחריותכם בלבד.

אלה לי להב בשמלת נשף ופאה צבעונית

ברור שהיא זמרת ומלכת השלג!
סתם צעירה בשמלה לבנה ובלי צמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully