וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם עשו שמח, אבל הכוכב המחופש הכי מבדח הוא...

26.2.2021 / 1:08

למרות העוצר, העובדה שמבלים עם מסיכות בכל השנה או היעדר המסיבות - כמה סטארים ישראלים החליטו שלא לוותר על עונג החג והתחפשו עד-לא-ידע, בעיקר כדי להפגיז בתמונות ברשת. וואלה! סלבס בחנה ולא הצליחה להחליט, אז מי המחופש המפורסם שהכי עושה לכם את זה ב-2021? הצביעו

טום באום כפנינה רוזנבלום, פורים 2021/באדיבות המצולם

נכון שחגיגות פורים 2021 הן קצת שונות מאלה שבשנים הקודמות - עם פחות מסיבות ויותר עוצר בשעות הערב, מסיכות רפואיות לרוב ושתייה עד לא ידע בבית, כשהתודות הן למגיפת הקורונה - אבל זה לא אומר שיש אנשים שמוכנים לוותר על העונג השנתי שלהם ולהתחפש, גם אם זה אומר שיפרגנו בלוק מדליק, איפור מוקפד ועיצוב שיער מצחיק רק עבור תמונות וסרטונים ברשתות החברתיות.

ממש כמוכם, לא כל מפורסמי ישראל הרעשנים נערכו במשך תקופה לקראת חג הרעשנים ונכנסו לרוח החג, אבל היו כמה שכן בדקו, רכשו ואפילו טרחו והצטלמו רק כדי לשמח את הקהל (טוב, את עצמם) ברשתות החברתיות. אם פספסתם, שימו לב למעיין אדם בתור דמותה של קרואלה דה-וויל חובבת הדלמטים, מאור ומירן בוזגלו שלקחו את כל המשפחה לסטודיו בתור דמויות של נסיכי ונסיכות דיסני, רוסלנה רודינה שהתחפשה למעודדת של הכדורסלן הפרטי שלה, יאן גולן ואפילו לניקול ראידמן כגולדן-קווין.

רכלו על הכוכבים המחופשים גם באינסטוש

כולם מדליקים, במיוחד יעל בר זוהר עם חצי פרצוף דרמטי, קורין גדעון ובעלה בתור אלדין ויסמין (עם הבת כקופיף הקטן) או כמובן, מלך החג טום באום, כמלכת הבלונד המקומית פנינה רוזנבלום - אבל וואלה! סלבס רוצה לדעת מכם, מי הכי שימח ובידח אתכם בחג פורים השונה הזה? אל תהיו ושתי או המן הרשע, זה יותר קצר מאשר לקרוא את המגילה, בחרו.

מפורסמים בפורים 2021. אינסטגרם, איילת ארד, ערן לוי, צילום מסך
מפורסמים בפורים 2021/צילום מסך, אינסטגרם, איילת ארד, ערן לוי

איזה כוכב ישראלי הכי אהבתם בתחפושת?

ניקול ראידמן | מלכה מוזהבת
מעיין אדם | קרואלה דה-ויל
מאור ומירן בוזגלו | נסיכי דיסני
יעל בר זוהר | דו-פרצופית
טום באום | פנינה "תמיד אישה" רוזנבלום
רוסלנה רודינה | מעודדת כדורסל
קורין גדעון ובעלה | הנסיכה יסמין עם אלאדין
דינס והדר מ"חתונה ממבט ראשון" | חיות
2507 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully