וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ריאליטי שמציע לגברים להיכנס איתו למיטה - בתשלום!

26.2.2021 / 1:09

יש מפורסמים ישראלים שמגשימים את הפנטזיות המיניות שלהם רק בזכות העובדה שהם מוכרים לחלק מהאנשים - ויש את כוכב הריאליטי המדובר שמוכן לשלם במזומן לגברים מסויימים... רק כדי להשתובב בין הסדינים. וואלה! סלבס ביג ספנדר

גבר עם דובי. ShutterStock
גבר עם דובי/ShutterStock

חשבתם שמפורסמי ישראל מנצלים את העובדה שהם, ובכן, מפורסמים, על מנת להשיג הטבות - גם בכל מה שנוגע למה שקורה במיטה? אז זהו, שמתברר שיש כמה מוכרים בהחלט, טוב לפחות אחד כזה שעליו שמעה וואלה! סלבס - שממש מוכן הוציא את הארנק על מנת להשיג את אותן הטבות, אבל לא כדי להשתעשע עם עובדי מין, אלא אם אנשים רגילים שמחפשים אהבה באפליקציית היכרויות.

שימו לב לפרטים העסיסיים: מה שקורה הוא שפליט ריאליטי הידוע בהחלט (ששמו שמור במערכת, כמובן), לא רק פונה לגברים אחרים שאוהבים גברים, דרך פלטפורמות להיכרות של אלה שמחפשים את אותם הדברים (בין לילה חד פעמי משותף למערכת יחסים של ממש), אלא שבין השאר, כשהשיחה כבר בעיצומה או כשהם מביעים חשש מפגישה עם גבר מוכר, הוא "תוהה" בפניהם אם יהיו מוכנים לזרום איתו בתמורה לתשלום הולם.

בין השאר, הוא מוכן להוציא כסף גם על חוויה עם זוג גברים, בני זוג שמוכנים שיצטרף אליהם ללילה של שכרון חושים, שאחריו (אולי) ישאיר את הכסף על השידה. ורק כדי שתבינו, יש לא מעט בחורים שהיו מוכנים לבלות איתו בכיף, גם בלי שיצטרך לעבור בכספומט בדרך לחדר השינה שלהם.

תורכם, חושבים שאתם מכירים את הכוכב הישראלי?

רגע ובאיזו תכנית ריאליטי התפרסם?

שטרות של שקל. ShutterStock
שטרות של שקל/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully