וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו: למה ליאנה עיון עצרה את הצילומים?

23.2.2021 / 0:09

הכוכבת הצעירה שתופסת לאחרונה יותר ויותר כותרות, הגיעה לעוד יום צילומים - כשהפעם, ליאנה עיון בהלבשה תחתונה. אז מה גרם לאחת הכוכבות המבטיחות בתעשיית הבידור לעצור את יום הצילומים באמצע ולתת לצוות לחכות? וואלה! סלבס נופשת

ליאנה עיון/מאיה באומל

נראה שהגבלות מגיפת הקורונה אוטוטו כבר מאחורינו, כך שבימים אלה לא מעט ישראלים כבר יוצאים לנפוש ברחבי הארץ, מסתובבים בחיק הטבע ואפילו יש את אלו שכבר הספיקו להזמין חופשות בבתי מלון וצימרים. כן, גם המפורסמים חזרו לעבוד במלוא המרץ - כמו למשל, אחת הכוכבות הצעירות השוות בתעשיית הבידור, ליאנה עיון, שהגיעה לסט הצילומים של רשת ההלבשה התחתונה "FIX", אחרי שחטפה אותו מידיה של הזמרת אלה לי להב.

ליאנה עיון. מאיה באומל,
כוכבת עולה. ליאנה/מאיה באומל
ליאנה עיון. מאיה באומל,
הקורונה מאחוריה/מאיה באומל

עיון, שהגיעה לסט הצילומים דרוכה ומוכנה, סירבה להיפרד מהטלפון הנייד שלה לאורך כל היום, עד אשר הגיע הצלצול הגואל לו חיכתה במשך שעות, כך שכשצלצל הטלפון - הכוכבת ההורסת פשוט עצרה את הכל, הלכה לצד וחזרה לאחר מספר דקות מאושרת ומוכנה להמשיך בצילומים.

כשנשאלה מה היה כל כך דחוף? הסבירה ליאנה שהיא חיכתה לשיחה מסוכנת הנסיעות שלה שסגרה לה חופשה מפנקת בבית מלון מפואר במדבר. ברור שהיא הזמינה את הסוויטה הנשיאותית.


וואלה! סלבס מזמינה חופשות רק בסחנה. יש לה קטע עם גברים בתחתוני סבא לבנים.

ליאנה עיון. מאיה באומל,
עצרה את הצילומים/מאיה באומל
ליאנה עיון. מאיה באומל,
בדרך לחופשה מפנקת. ליאנה עיון/מאיה באומל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully