וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהניינטיז באהבה: המנחה ריקי לייק התארסה

22.2.2021 / 12:02

מי שהייתה אחראית על אחת מתכניות האירוח הטלוויזיוניות הכי מוכרות בעולם, החליטה שאין לה זמן לבזבז - כך שאחרי שנה של דייטינג, ריקי לייק החליטה להתחתן בפעם השלישית בחייה. וואלה! סלבס מסמך אנושי קורע לב

מתיחת פנים - ריקי לייק/מערכת וואלה!

כנראה שאם נולדתם במאה הקודמת ואתם ממש זוכרים איפה הייתם כשהעולם ציין את המילניום החדש - אין סיכוי שאתם לא יודעים מי זו ריקי לייק: שחקנית אמריקאית, יהודייה גאה ומי שהייתה המנחה של אחת מתכניות האירוח הטלוויזיוניות הכי מדוברות בעולם כולו בשנות ה-90 של המאה הקודמת.

בעוד שלפני שנה בדיוק נטע ברזילי המקומית עשתה לה מחווה, כששחררה שיר שנושא את שמה של לייק - כעת, מתברר שלריקי יש סיבה נוספת למסיבה, כיוון שאחרי שנה של דייטינג הגברת בת ה-52 התארסה לבן הזוג שלה, רוס ברנינגהם. את הבשורה, פרסמה ברשת לצד תמונה זוגית של השניים שלצדה כתבה "זה רוס. הוא האיש שלי. הוא נפלא". חמודה.

אחלו לריקי לייק חיים נפלאים גם באינסטוש

ריקי לייק. GettyImages
זוכרים אותה ככה? ריקי לייק כמנחה בשנות ה-90 של המאה הקודמת/GettyImages
ריקי לייק וארוסה, רוס ברנינגהם. אינסטגרם, צילום מסך
וזה כבר מי שיהיה בעלה השלישי. לייק עם ארוסה, רוס ברנינגהם/צילום מסך, אינסטגרם

המנחה המיתולוגית עברה חיים לא פשוטים, לפחות כמו של האמריקאים עם הסיפורים הקיצוניים שהתארחו אצלה בתכנית (למשל, "אני יוצאת עם רוח הרפאים של החבר הכי טוב שלי" ו"הבוס שלי לשעבר הוא המאהב של הבן שלי"): בשנות התהילה שלה, ריקי הייתה נשואה לרוב סוסמן, שאיתו הביאה לעולם שני בנים, עד שנפרדו ב-2004. בשנת 2012, נישאה לכריסטיאן אוונס, שממנו התגרשה שלוש שנים אחר כך, כאשר לצערה, בהמשך הוא שם קץ לחייו, ככל הנראה בגלל הפרעה דו-קוטבית שממנו סבל.

בתקופה האחרונה כאמור, היא מבלה עם ארוסה הטרי, עליו אמרה בראיון שהשניים "ממש צובטים את עצמנו שמצאנו זה את זו בתקופה הזאת של חיינו". לדבריה של לייק, היא וברנינגהם "מרגישים כאילו אנחנו שוב ילדים. אנו מלאים תודה שמצאנו אחד את השנייה ושמחים לקראת העתיד".


וואלה! סלבס תמיד רצתה להתארח אצל ריקי, אבל תסתפק גם בחטיף אצל השכנה שטורקת לה את הדלת בפנים כשהיא מזמינה את עצמה לקפה. לפחות פעם בשבוע.

עוד בוואלה!

אורחת כבוד: ריקי לייק מטיילת בנווה צדק

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ריקי לייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully