וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן "חזרות" מככב באתרי פורנו לגייז

22.2.2021 / 0:01

הוא אולי מוכר לכם בעיקר מהסדרה "חזרות" - אבל השחקן אודי פרסי הופיע לאחרונה גם בסרט מרגש לצד עודד לאופולד. כך שאחת מסצנות הסקס הלוהטות המתרחשות בו, מככבת עכשיו באתרי פורנו לגברים שאוהבים גברים. וואלה! סלבס רואה כחול

קטע מהסדרה "חזרות" של כאן 11, בהשתתפות ארז דריגס, יבגניה דודינה וגילה אלמגור בתפקיד שרת התרבות/כאן 11

נראה שבתקופה האחרונה אין אדם במדינה שלא נתקל בסדרה "חזרות" או לא יצא לו לשמוע את צמד המילים "אני נינה". אז זהו, שמאז שעלתה הסדרה לאוויר - נראה שגם צוות השחקנים נמצא יותר ויותר בלב העניינים ולא תמיד בקונוטציות חיוביות. אז אחרי מקרה החשדות הועלו נגד ארז דריגס בגין הטרדות מיניות, כעת יש פרשה חדשה שמסעירה את צוות השחקנים.

לוואלה! סלבס נודע כי בתקופה האחרונה מככבת סצנת סקס של אחד השחקנים הראשיים בסדרה, אודי פרסי, המגלם את בן זוגה של אגם רודברג, באתרי פורנו לגייז. פרסי, שכיכב בסרט דרמה, הראוי לשבח בשם "15 שנה", בבימויו של יובל הדדי, מביא את סיפורם של זוג גברים הנמצאים במערכת יחסים כבר 15 שנה והריון של חברה טובה מערער את כל המצב ביניהם.

חזרות. כאן 11,
עכשיו גם באתרי פורנו?/כאן 11

הסרט, בכיכובם של פרסי ועודד לאופולד אף זיכה את כוכב "חזרות" בפרס השחקן הטוב ביותר ב"פסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה", אך מה שהוא לא חשב שהסרט עוד יזכה אותו - הוא בכיכוב באתרי פורנו לגייז. כן, לוואלה! סלבס הגיע מידע כי אחת מסצנות הסקס בסרט מופיעות גם באתרי פורנו המיועדים לגברים שנמשכים לגברים וכי פרסי ואנשיו מנסים לעשות ככל שביכולתם על מנת להגיע לבעלי האתרים ולהוריד את הקטע משם מאחר ומדובר בסרט דרמה איכותי ולא בסרט פורנוגרפי.


וואלה! סלבס מככבת רק באתרים של פורנו עם אוכל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אודי פרסי. ראובן קסטרו
חתיכוש. אודי/ראובן קסטרו
אודי פרסי. צילום מסך, צילום מסך
ארבעה מתוך חמישה כוכבים/צילום מסך, צילום מסך
אודי פרסי. צילום מסך, צילום מסך
אוי גוועלד!/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully